|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Borte
|
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?
Ja, det får jeg også. Og brekninger. Men Blitzabet og Napeloen er kule, og datteren min får heldigvis ikke frysninger av noen mennesker.
|
|
|
#62 |
|
kamerat
|
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Jeg ler ganske mye av UHU.
|
|
|
#64 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Kva som er uegna for småbarn skal vere usagt, men at det er stor forskjel på ungar er iallfall sikkert. Og på foreldrene. Eldste beskytta vi veldig mot det meste som kunne vere skummelt, minste skal ha med seg alt som eldste ser.... Det betyr at ho trakkar rundt og får med seg litt av alt frå Harry Potter og Pirates of the Caribian til vanleg barne-tv og Disney-filmar. Minste er tre år, og uendeleg mykje tryggare på seg sjølv og omgjevnadane enn kva eldste var på same alder. Tolmodet er ikkje så stort, så ho vimsar til og frå og leikar med andre ting innimellom, men det gjer ho uansett kva som står på. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Det siste nå er jo at de sier barn ikke bør se på TV overhode før de er 3 år. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Jeg synes ikke det er uegnet nei, men det er jaggu meg mye møl som sendes. Jubalong f.eks.
|
|
|
#67 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja ser det nå, da har de skiftet. Husker det gikk på onsdager før.
Ikke ta alt jeg skriver så bokstavelig da.
|
|
|
#68 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Etter min mening er Barne-TV på NRK godt egnet for barn i alderen 2-7 år. Noen programmer går litt over hodet på 3-åringen, men han har ikke før inntill nylig blitt redd for noe. Tror ikke han har vært moden nok...
|
|
|
#69 |
|
Stiv
|
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Jeg ser at Mini har lært mye av Playhouse Disney. Det har hjulpet han å bli flinkere å telle, han ser aktivt på fjernsyn og svarer og klapper når han får beskjed, og har lært masse om dyr. Men selvfølgelig, menden tv-titting må jo modereres.
Dulter litt på Nabbe og Iset. Jeg fikser bare ikke den damen!
|
|
|
|
#71 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Vi ser barne-tv på NRK hver dag. De liker best at jeg ser sammen med dem, og deltar på en måte i det som skjer. At vi deler denne tida, at jeg kan kommentere og forklare litt om ting som skjer, og at vi kan snakke om det i etterkant. Er egentlig ganske fornøyd med det utvalg av serier som går nå for tida - spesielt mandager og fredager. Sist redigert av Dronningen : 09-11-07 kl 11:56. |
|
|
|
![]() |
|
|