Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva pakker jeg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-07, 10:48   #1
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hva pakker jeg?

Vi skal ut å reise på til Grand Canaria på lørdag. Der er det nå mellom 15-25 grader. Hva pakker jeg da?? Kjole, shorts, t-skjorte eller bukse, trøye og tynn jakke? En blanding kanskje?

Hilsen gravid dame i tåke, og uten riktig innstillt termostat...

Gammel 15-11-07, 10:49   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva pakker jeg?

Ta i hvert fall med en litt varm jakke til kvelden, det kan bli kaldt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:54   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ville pakket til norsk vår og norsk sommer. Og husket på at både kveldene og hotellrommene på natta kan være kalde.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 13:21   #4
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hmm, får pakke litt av hvert da.
Jeg har selvfølgelig ikke tenkt over at jeg ikke har sommerklær som passer min gravide mage...
Jaja, får gå igjennom skapet å se...

Gammel 15-11-07, 13:34   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Reddet av tunkia/thights-moten som var i sommer!

Gammel 15-11-07, 17:16   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville pakket til både sol og sommer, og kjølige kvelder ja. Cardigans til å ha over topper, og bukser til kvelden. Og sokker. Jeg pleier alltid ha med meg sokker, selv om vi reiser til varmere strøk på sommeren. Jeg er en frysepinne da.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 17:52   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Pakk ut alt sammen, og sjekk om du får plass til en liten Drage i kofferten.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 18:05   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Ville pakket til både sol og sommer, og kjølige kvelder ja. Cardigans til å ha over topper, og bukser til kvelden. Og sokker. Jeg pleier alltid ha med meg sokker, selv om vi reiser til varmere strøk på sommeren. Jeg er en frysepinne da.

Enig!

Og jeg kunne ønske det var meg som skulle reise på lørdag! God tur!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:19   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Takk for tips!
Dragen: hvis du er en sånn liten drage alla den i Mulan, så er det fremdeles plass.

Krysser fingre for at vi kan reise i morgen. Gutten hadde 38,3 i feber nå nettopp...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.