Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal barna få i julegave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-07, 14:24   #101
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal barna få i julegave?

Eldste datteren er konfirmant til våren, hun får bunadssølv og rettetang til jul.
Eldstesønnen, ny mobil.
Yngstesønnen, nytt ds-spill
Yngstejenta,barbie og askepott dvd + ny barbiedukke.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 14:29   #102
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Kan forresten si hva barna mine skal få i år. De får billett til bodaborg.se. Verdi 325,- sv.kr. for de to under 15 år og 485,- kr. for eldstejenta. Vi drar dit og skal kose oss inne på Bodaborg. Overnatter i eventyrslogi. Det blir en populær gave og en skikkelig familiehelg.

Hva i all verden er det??

Om du har forklart en annen plass i tråden, får jeg unnskylde med at jeg ikke har lest hele enda

Gammel 17-11-07, 16:54   #103
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Aner ikke.

Ikke jeg heller. Men noe blir det nok

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 17:40   #104
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke. Øverst på ønskelista står et lego starwars spill, og en sånn ishockeybane sak med sånn "pinner" for å dytte borti spillerne. Kjøper nok det.

Nå holder jeg på å pakke inn adventskalender gavene. Mangler bare sju.

Gammel 17-11-07, 18:07   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lego Starwars er vanvittig populært her i huset, både hos store og små.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 18:09   #106
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Lego Starwars er vanvittig populært her i huset, både hos store og små.

Det skal storebror her få også. Han er 6 år. Tips til en brukbar eske lego? Jeg tenker rundt 500 kr.

Minstemann får en eske duplo, et fly.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 18:12   #107
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Til storebror blir den ny utedress og til lillesøster blir det ny seng.

Ble ikke seng allikevel på lillesøster. Mamma var innom en butikk idag og fant Reima Tec vinterdress 400,- billigere enn her i byen så den kjøpte hun. Skal kjøpe ullundertøy og sokker i tillegg.
Storebrors gave er også kjøpt og det ble to delt sett fra Skogstda, ullundertøy og ulvang sokker.

Begge får gaver på ca. 1500 kroner.

Gammel 17-11-07, 18:13   #108
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Det skal storebror her få også. Han er 6 år. Tips til en brukbar eske lego? Jeg tenker rundt 500 kr.

Minstemann får en eske duplo, et fly.

Det skulle jeg selvfølgelig skrevet, jeg mente Lego Starwars som PS-spill. Vanlig Lego Starwars har jeg egentlig ikke peiling på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:55   #109
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Nå er Lottas grisbjørn bestilt, gleder meg til å se fjeset på vesla.

Takk.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 18:00   #110
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Denne skal minsten på snart 1 år få. Har lenge lett etter noe annet enn plastikk ake-/gåbil. Herlig!

Wheely bug

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.