|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født? | |||
Under 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1,43% |
Mellom 20-23 år |
36 | 12,90% |
Mellom 24-26 år |
41 | 14,70% |
Mellom 27-28 år |
32 | 11,47% |
Mellom 29-30 år |
40 | 14,34% |
Mellom 31-33 år |
60 | 21,51% |
Mellom 34-35 år |
33 | 11,83% |
Mellom 36-37 år |
19 | 6,81% |
Mellom 38-40 år |
12 | 4,30% |
Over 40 år |
2 | 0,72% |
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?
Skulle vi svare på det med omgangskrets? Kan jeg ha unngått å lese oppgaveteksten ordentlig? Sukk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg har også alltid sagt at jeg skulle være ferdig innen jeg var 30 og det klarte jeg med "god" margin; jeg fikk Iben da jeg var 29 og et halvt. Eldste rett før jeg var 23.
![]() |
#84 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 33 år da jeg fikk minstejenta. Jeg skal ikke ha flere barn, men det er ikke fordi jeg føler meg for gammel, men fordi vi har de tre barna vi ønsket oss.
![]() |
#86 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 28 da jeg fikk mitt hittil eneste og yngste barn. Jeg kommer til å vær minst 34 når jeg får neste. Min mor var 22 og et halvt da hun fikk første og nær 42 da hun fikk siste. Jo flere friske man har fra før, jo større sjans er det for at også de neste vil være friske, selv om risikoen øker noe med alderen.
![]() |
#87 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Btw; Mim som 33-åring er langt sprekere enn den Mim som ble gravid for 6 år siden. Nå er jeg i god form, ikkerøyker, gjennomført sunn, tar godt vare på meg selv osv. Mim på 33 ville glatt ha løpt fra Mim på 27, og tatt langt flere situps, pushups og er mykere, sterkere og tøffere. Så slik sett er jeg nå langt bedre rustet for svangerskap enn den yngre Mim. Alder er ikke alt, fysisk form, psyke, overskudd og sånn har også en del å si.
![]() |
#88 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?21 når vi fikk eldstemann, 23 med nummer to, 26 med nummer tre og 27 med nummer fire. Er nå 33 og venter nummer fem, har termin 1 mars 08 og fyller 34 23 mars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Ble 26 2 mnd etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
På vei
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var nesten 35 da den yngste ble født. Jeg skal ikke utelukke at det blir et barn til, i så fall nærmer jeg meg 39 før det blir aktuelt. Tidligere trodde jeg ikke at jeg hadde noen øvre aldersgrense. Jeg har det forsåvidt ikke nå heller, men jeg føler allikevel at jeg snart begynner å bli litt gammel for akkurat dette. Det har ikke noe med det fysiske å gjøre, det er mer psykisk, tror jeg. Jeg har forøvrig hatt tre veldig lette svangerskap, og de har blitt lettere for hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 31 år da jeg fikk yngstemann.
![]() |
#93 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg har bare en, og han kom til verden tre måneder før jeg fylte 28.
![]() |
![]() |
#94 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var akkurat fylt 27 og 30 da barna ble født.
![]() |
#95 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var like under 32 da knerten ble født.
![]() |
![]() |
#96 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg har alltid sagt at jeg vil være ferdig med å få barn innen jeg er 30, og det rakk jeg akkurat ikke. Jeg bommet med 3 uker gitt.... Så jeg hadde akkurat fylt 31 når vesla kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?20 år da yngste ble født.
![]() |
#98 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 23 og ganske så tidlig ute.Jeg fikk beskjed da jeg var 22 om at barn kom vi neppe til å få uten medisinsk hjelp. Hadde jeg ikke fått den beskjeden hadde vi nok ventet et par år til med barn. Nr. 2 kom da jeg var 25 og nr. 3 da jeg var 28. Er jeg veldig, veldig heldig (svært lite sannsynlig) kommer nr. 4 før jeg er 35
![]() |
#100 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?Jeg var 29 og et halvt da jeg fikk Lillebror. Det blir nok et barn til, men med den farten jeg blir gravid i så blir jeg vel mange og tredve år før det skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|