Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor gammel var du da ditt yngste barn ble født?
Under 20 4 1,43%
Mellom 20-23 år 36 12,90%
Mellom 24-26 år 41 14,70%
Mellom 27-28 år 32 11,47%
Mellom 29-30 år 40 14,34%
Mellom 31-33 år 60 21,51%
Mellom 34-35 år 33 11,83%
Mellom 36-37 år 19 6,81%
Mellom 38-40 år 12 4,30%
Over 40 år 2 0,72%
Deltakere: 279. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 14:29   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Glemte å svare på det med omgangskretsen. Jeg har stort sett vært yngst. Surprise, surprise.

Skulle vi svare på det med omgangskrets? Kan jeg ha unngått å lese oppgaveteksten ordentlig? Sukk.

Vi var blant de første til å starte og blir nok de som holder på lengst.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 17:01   #82
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var 24,5 år, når vårt 3. etterlengtede barn entret verden

Gammel 19-11-07, 17:09   #83
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også alltid sagt at jeg skulle være ferdig innen jeg var 30 og det klarte jeg med "god" margin; jeg fikk Iben da jeg var 29 og et halvt. Eldste rett før jeg var 23.

Gammel 19-11-07, 17:11   #84
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 33 år da jeg fikk minstejenta. Jeg skal ikke ha flere barn, men det er ikke fordi jeg føler meg for gammel, men fordi vi har de tre barna vi ønsket oss.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 18:28   #85
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er/var 30 år da vi fikk Lillesøster, og 27 da vi fikk Storebror.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 18:56   #86
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 28 da jeg fikk mitt hittil eneste og yngste barn. Jeg kommer til å vær minst 34 når jeg får neste. Min mor var 22 og et halvt da hun fikk første og nær 42 da hun fikk siste. Jo flere friske man har fra før, jo større sjans er det for at også de neste vil være friske, selv om risikoen øker noe med alderen.

Jeg ville ikke nølt med å få flere barn som 37-38-åring når jeg hadde flere friske fra før.

Gammel 19-11-07, 19:01   #87
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Btw; Mim som 33-åring er langt sprekere enn den Mim som ble gravid for 6 år siden. Nå er jeg i god form, ikkerøyker, gjennomført sunn, tar godt vare på meg selv osv. Mim på 33 ville glatt ha løpt fra Mim på 27, og tatt langt flere situps, pushups og er mykere, sterkere og tøffere. Så slik sett er jeg nå langt bedre rustet for svangerskap enn den yngre Mim. Alder er ikke alt, fysisk form, psyke, overskudd og sånn har også en del å si.

Gammel 19-11-07, 19:34   #88
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

21 når vi fikk eldstemann, 23 med nummer to, 26 med nummer tre og 27 med nummer fire. Er nå 33 og venter nummer fem, har termin 1 mars 08 og fyller 34 23 mars.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 19:58   #89
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ener´n kom 3 mnd før min 29-årsdag, da Toer´n kom var jeg et halvår unna 31.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 20:17   #90
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble 26 2 mnd etter.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 20:58   #91
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var nesten 35 da den yngste ble født. Jeg skal ikke utelukke at det blir et barn til, i så fall nærmer jeg meg 39 før det blir aktuelt. Tidligere trodde jeg ikke at jeg hadde noen øvre aldersgrense. Jeg har det forsåvidt ikke nå heller, men jeg føler allikevel at jeg snart begynner å bli litt gammel for akkurat dette. Det har ikke noe med det fysiske å gjøre, det er mer psykisk, tror jeg. Jeg har forøvrig hatt tre veldig lette svangerskap, og de har blitt lettere for hver gang.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 21:24   #92
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Jeg var 31 år da jeg fikk yngstemann.

Gammel 19-11-07, 21:25   #93
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bare en, og han kom til verden tre måneder før jeg fylte 28.
Jeg føler jeg var sent ute i forhold til mange andre jeg kjenner, men jeg følte meg rett og slett ikke klar for barn før da.
Han er forøvrig "godt planlagt, timet og tilrettelagt", både på det personlige og det økonomiske plan.
Vi ville ha faste jobber begge to før vi fikk barn, tidligere har det vært sesongarbeid (mannen) og vikarjobber (meg) og ikke akkurat en stabil økonomi.

Gammel 19-11-07, 22:03   #94
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var akkurat fylt 27 og 30 da barna ble født.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 22:50   #95
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var like under 32 da knerten ble født.

Nå er det slutt, men alder har ingenting med den beslutningen å gjøre.

Gammel 19-11-07, 22:57   #96
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg har alltid sagt at jeg vil være ferdig med å få barn innen jeg er 30, og det rakk jeg akkurat ikke. Jeg bommet med 3 uker gitt.... Så jeg hadde akkurat fylt 31 når vesla kom.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 23:03   #97
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

20 år da yngste ble født.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 23:20   #98
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var 23 og ganske så tidlig ute.Jeg fikk beskjed da jeg var 22 om at barn kom vi neppe til å få uten medisinsk hjelp. Hadde jeg ikke fått den beskjeden hadde vi nok ventet et par år til med barn. Nr. 2 kom da jeg var 25 og nr. 3 da jeg var 28. Er jeg veldig, veldig heldig (svært lite sannsynlig) kommer nr. 4 før jeg er 35

Gammel 19-11-07, 23:54   #99
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var 36.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 23:56   #100
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var 29 og et halvt da jeg fikk Lillebror. Det blir nok et barn til, men med den farten jeg blir gravid i så blir jeg vel mange og tredve år før det skjer.

I min omgangskrets er det flere uten barn enn med, men de som ikke har barn er yngre enn meg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.