Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sms-melding endte med at han fortalte alle hemmeligheter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-07, 21:15   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sms-melding endte med at han fortalte alle hemmeligheter

Satt å tenkte på en i familien som ble sammen med ei dame for noen år siden, hun hadde akkurat flyttet inn hos han og dette var rett før jul. jeg sendte denne dama en sms omtrent som denne :

Det er på tide du får vite sannheten nå, Det er vanskelig for meg å fortelle deg dette, men det er noe jeg synes du bør få vite og da kan jo likegodt jeg si det til deg som om noen annen gjør det. Jeg er redd for å såre deg med det jeg har å si. men jeg synes at jeg må fortelle deg det. og det er at julenissen finnes ikke, håper du ikke ble altfor lei deg.

Dette var en tullemelding som jeg selv fikk og vidresendte, og da hun åpner og leser denne meldingen så leser samboeren litt av denne, han fikk ikke med seg slutten, han fikk kalde føtter og trodde det var noe jeg ville fortelle av det han selv burde ha gjort før hun flyttet inn, så på grunn av denne meldingen så fortalte han henne en del av sine hemligheter som hun burde vite.

Gammel 21-11-07, 21:19   #2
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sms melding endte med at han fortalte alle hemligheter

Gammel 21-11-07, 21:20   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ups.

Gammel 21-11-07, 21:22   #4
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Hva slag hemmeligheter snakker vi om her da.

Gammel 21-11-07, 21:25   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Huffda... men det lønner seg jo i det lengste å være ærlig da.

Denne mld fikk jeg rett før jul i fjor også og fikk den av venninnen min som var midt i et brudd og jeg ble livredd da jeg etterhvert leste... så var det bare tullemld... Merkelig hvordan tankene farer på så kort tid...

HAr en mamma på skolen på "tullemailings-listen min og særlig en gang hvor jeg sendte et sånt morsomt inkasso-brev så trodde hun virkelig at vi sendte ut sånne brev på jobben. Jeg kommenterte det aldri tilbake og har sluttet å sende henne sånne type morro-mail som muligens kan misforstås.

Gammel 21-11-07, 21:27   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venninnen min fikk også denne meldingen og ble redd. Hun lever/levde (veldig uklart det der fremdeles...) i et særdeles ustabilt parforhold...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 21:49   #7
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Hva slag hemmeligheter snakker vi om her da.

Tja, tror ikke jeg skal si det, men det endte med en diskusjon om hvorfor han ikke hadde fortalt det før. Men det er ting som hun uansett ville fått vite av andre etterhvert, noe nesten alle viste, bare ikke hun, (hun kom fra et sted 50-60 mil unna) så det var nok greit at det ble han som sa det til henne.

Gammel 21-11-07, 21:49   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Auda....

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:01   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn kan det gå

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 10:15   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jaja. aldri så galt så er det godt for noe, eller noe sånt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:22   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Oida, bra han hadde samvittigheten i orden da!

Jeg fikk forresten også den meldingen fra en god venninne som slet veldig på den tiden, så det var tusen tanker som for gjennom hodet mitt på en brøkdel av et sekund før jeg leste slutten ja!

Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:26   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror nesten jeg må skrive av denne og sende den rundt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:28   #13
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Denne mld fikk jeg rett før jul i fjor også og fikk den av venninnen min som var midt i et brudd og jeg ble livredd da jeg etterhvert leste... så var det bare tullemld... Merkelig hvordan tankene farer på så kort tid...

:lettskremt:

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:29   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Uffda..
Men det endte jo godt.. Håper jeg..

Gammel 22-11-07, 23:57   #15
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den der er fæl.
Jeg og venninnen min satt å scrappet da det tikket inn en melding til henne fra samboeren hennes.
Venninnen min er mulatt og jeg tuller ikke når jeg sier at denne jenta ble likblek og rød om hverandre.
Hun holdt pusten før hun bannet høyt og stygt.

Hun sa at det var vanvittig mange tanker som klarte å rase gjennom hode mens hun leste meldingen og hun holdt på å svime av sa hun.
Hun måtte ut å ta litt luft, hun ble faktisk svimmel.

Hun ringte han opp etterpå og satte han litt på plass etterpå..

Vi lo godt etterpå da.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 00:49   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Fikk den der en gang jeg også, fra en venninne jeg da var noe usikker på hvor jeg hadde. Eller retteres sagt, jeg var usikker på hvor vennskapet lå. Jeg svettet og grudde meg for fortsettelsen da jeg leste.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 01:10   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 26-11-07, 10:28   #18
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Husker også at jeg fikk denne meldingen, og fikk helt , hjertet slo veldig hardt, før slutten så kom.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.