Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdress til 1-åring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-07, 21:47   #21
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinterdress til 1-åring?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

1-åringen min har P.o.P. vinterdress nå. Er veldig fornøyd med den. Vi har en Reimatec babymodell liggense på vent til snøen kommer. Liker den godt siden den har varmeplate i rompa, men han krabber og skrubber overalt siden han ikke går ennå, og jeg synes ikke Reimatec dressen tåler det så godt uten å bli veldig fort slitt. Synes det er mere snødress. P.o.P. dressen er vindtett og vanntett. Den har også en sånn fin vrangbord på armene hvor han kan putte tommelen inni. Han vil jo ikke ha votter på, så da er ullvanter og denne mansjettet løsningen for varme hender.

De er kjempefine, men så dyre dessverre.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 21:48   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Oi, mener du det? Det er jo kjempesnilt. Det går vel sikkert an å lappe der det er revet. Jeg prøvde ihvertfall en ticket-dress i str 98 til 3-åringen min, men han druknet helt i den, og den ble så veldig vid til han. Samtidig ville ikke str. 92 vært lang nok i ryggen til han. Men mulig mine unger er litt merkelig proporsjonert.

Send meg en PM.

Om jeg hadde husket hvem som ga den til meg kunne jeg søkt opp bildene... Men husker ikke.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 21:48   #23
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Storebror har vært en kjempe i forhold til lillebror så jeg måtte kjøpe egen dress til han når han skulle begynne i bhg.
KJøpte reimatec i str 92 og den var jo litt stor men det gikk. Han bruker den i år også. Kan fint bruke den hele denne sesongen også. Jeg synes ikke at den er noe stiv. Den er sånn babymodell med to glidelåser foran. Jeg er kjempefornøyd.

HAr hørt mye positivt om T2H dressene, også til større barn.

Gammel 21-11-07, 21:49   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, mener du det? Det er jo kjempesnilt. Det går vel sikkert an å lappe der det er revet. Jeg prøvde ihvertfall en ticket-dress i str 98 til 3-åringen min, men han druknet helt i den, og den ble så veldig vid til han. Samtidig ville ikke str. 92 vært lang nok i ryggen til han. Men mulig mine unger er litt merkelig proporsjonert.

Jeg måtte kjøpe 86 til min 2,5 åring. De er stooore i størrelsen!!

Gammel 21-11-07, 21:54   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

En venninne sa akkurat at hennes gutter ble våte i P.O.P dressen.

Ingen av mine tre barn blir det. Dressen ser bare våt ut på utsiden, men er ikke våt inni. Har hun vasket den med skyllemidden eller noe?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 21:56   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Vet ikke.

Gammel 21-11-07, 22:33   #27
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er kjempefine, men så dyre dessverre.

De pleier å ha 40% rabatt på dem rett etter jul eller i slutten av januar.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 22:46   #28
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Lillesøster på 14 mnd har Reimatec. Den er ikke stiv, og holder vannet godt ute (bor i Bergen). Vi er strålende fornøyd!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.