Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Marianne Aulie på ferde igjen ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-07, 07:59   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Marianne Aulie på ferde igjen ...

Jeg blir helt matt av den dama. Hun er desperat etter PR, og jeg tror saktens hun er villig til å gjøre hva som helst for å få det. Sist uke holdt hun på med noe nakengreier, og nå dette.

Jeg tviler på at det er det siste vi ser fra hennes kant.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 08:03   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marianne Aulie på ferde igjen...

Damen er jo ikke klok..

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 08:19   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Marianne Aulie på ferde igjen...

En del av hennes kunstneriske prosjekt, et opprop mot fordommer sier hun. Jaja.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 11:04   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...

Utrolig mye airbrushing av de bildene i FHM. :fascinert:

Jeje. Jeg skal begynne å gjøre alt som faller meg inn og kalle det kunstprosjekter. "Å, kjære, at jeg hadde sex med den kjekke unge kollegaen min? Det er et kunstprosjekt skjønner du. Ikke noe big deal. "

Gammel 25-11-07, 11:11   #5
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke skjønne at dette stuntet er så veldig provoserende. Gammelt nytt, liksom.

Gammel 25-11-07, 11:14   #6
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så heller ikke noe provoserende i dette nyeste kunstpåfunnet deres. Aune Sand fremstår som en kåt hund, og hun andre som, ja et mehe.

Tror nesten de skader saken mer enn de gangner den.

Gammel 25-11-07, 11:19   #7
TBM
Passiv

Standard

Jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye over hva hun gjør - men jeg har egentlig stor sans for det at hun velger å gi faen og leve akkurat som hun ønsker. Er ikke det bra da? Hun gjør jo ikke noe som skader andre (unntatt den gangen hun hang ut de to mennene som hun mente hadde voldtatt henne).

Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 11:26   #8
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke så sikker på at hennes siste stunt ikke skader andre. Er hun en god representant for homofile i deres kamp mot kirken? Jeg synes ikke det.

Gammel 25-11-07, 12:08   #9
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syntes det er synd at mediene gidder gi henne oppmerksomhet... :snork:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 12:17   #10
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes det er synd at mediene gidder gi henne oppmerksomhet... :snork:

Der sa du det, ja....

Gammel 25-11-07, 12:23   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på linje med Fønkis her.

Jeg syns også det er veldig trist at hun virker som om hun gjør alt mulig for oppmerksomhet, for det får nok mange til å sette spørsmålstegn ved hennes tidligere påstander om voldtektsforsøk. Når hun driver på denne måten kan det svekke for troverdigheten til andre som kommer med (ekte) anklager om voldtektsforsøk.

Gammel 25-11-07, 12:29   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er ikke noe jeg hisser meg opp over.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 13:17   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd å tenke ut en kommentar til artikkelen Fruktflua linker til. Jeg har visst dessverre ikke noe å si. Marianne Aulie er rett og slett ikke provoserende. Bildene i FHM viseren en vakker (om enn Disneyaktig) kropp, og kyssebildet er kun et kyssebilde. Rompa som ble sensurert er det heller ikke noe å si om. Marianne Aulie fremstår som en kvinne som har mye på hjertet, men som mangler slagkraften til å få frem et budskap. Det kysset så bare pent og pyntelig ut. Jeg tror nok Kristoffer Schau hadde klart å få litt mer schwung over det. Aulie er tam, rett og slett.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 13:24   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg forstår heller ikkje kva eit bilete av to heterofile (?) kvinner som kyssar framfor ei stavkyrkje har med homofile sine rettigheiter å gjere. I mitt hovud vert det ei fordomsfull forenkling av homofili. Homofili=seksuell pikekos, liksom?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 13:30   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Utrolig mye airbrushing av de bildene i FHM. :fascinert:

ja, hun ser jo ut som en dataspillkarakter

Jeg blir ikke provosert av jentekyss utenfor en kirke - og jeg nekter å tro at en hetrofil dame som kysser en annen jente er noe særlig til statement samme hvordan man snur og vender på det.

Tuillsjur er hun iallefall.

Gammel 25-11-07, 13:37   #16
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir heller ikke provosert av noen av Frk. Aulies sprell. Men de virker så desperate at jeg har problemer med å ta NOE av det hun gjør seriøst. Hun er så nøden etter publisitet at hun gjør hva som helst for å få det. Jeg får en uggen følelse - direkte patetisk, på hennes vegne.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 14:00   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, ja nok et stunt fra henne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 15:16   #18
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye over hva hun gjør - men jeg har egentlig stor sans for det at hun velger å gi faen og leve akkurat som hun ønsker. Er ikke det bra da? Hun gjør jo ikke noe som skader andre (unntatt den gangen hun hang ut de to mennene som hun mente hadde voldtatt henne).

Jeg ville vel bekymret meg litt for hvordan mine barn ville oppfatte å se mamma sånn, men det er kanskje ikke hennes største bekymring.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 15:23   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Sand/Aulie er ufrivillig komiske.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 15:33   #20
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Kanskje Aulie og Sands egentlige kunstprosjekt dreier seg om å sette søkelys på medienes hunger etter sensasjonsoppslag om enkeltpersoners utenomdetvanlige gjøremål? I så fall vil jeg si case closed - prosjektet er overmåte vellykket.

Mmmmnei... det er vel ikke det det dreier seg om. Men det hadde vært litt fiffig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.