Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stokke Xplory

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-07, 17:56   #1
Left
Passiv

Standard

Stokke Xplory

Noen som aner hva kun sportsdelen koster?

Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 18:32   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stokke Xplory

Mener du vognen som sportsvogn, eller kun setet?

Gammel 26-11-07, 18:34   #3
Left
Passiv

Standard

Kun setet

Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 19:58   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du ødelagt det?

Har ikke hørt om noen som har kjøpt bare setet løst.

Gammel 27-11-07, 18:33   #5
Left
Passiv

Standard

Nope, men vet om et understell som skal selges billig. Hun har antakelig ødelagt sin sportsdel

Svar med sitat
Gammel 27-11-07, 18:56   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette hadde jeg oversikt over en gang i tiden, men nå husker jeg ikke prisene i hodet. Var det ikke 4500,- eller noe sånt bare for understellet da? Noe som skulle bety rundt 2000,- for resten? Jeg har kjøpt kun tekstilpakken en gang, og den kostet 1700,-. Ta en telefon til en eller annen Babyshop, så får du sikkert svar. Det gjorde iallefall jeg da jeg ringte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.