Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nå er han healeren på NRK1

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-07, 20:53   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er han healeren på NRK1

Nå er han der Pedersen på TV. Han predikanten som tar seg godt betalt for å be Gud om å helbrede andre på TV, jeg har ikke så veldig mye til overs for ham ...

Sist redigert av annemede : 26-11-07 kl 21:51. Årsak: Rettet på "tittelen"
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 20:58   #2
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Nå er han healeren på NRK1

Hva ER det han holder på med nå, frelsechatting? Bare 100 kr. for en halvtime.
Trykk nulltasten nu.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:09   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er helt villt.

Gammel 26-11-07, 21:19   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er iallefall PAFF her jeg sitter. Jeg har hatt kjempevondt i skulderen min over lang tid nå. Da programmet var ferdig kjente jeg nesten ikke noe smerte, i forhold til det jeg har hatt VELDIG lenge nå. Hvis dette varer, så vet jeg snart ikke hva jeg skal tro! Sikkert bare tilfeldig for dette kan da ikke være mulig

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:22   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Du er jo heldig da perper, du slipper å betale.

Gammel 26-11-07, 21:26   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Du er jo heldig da perper, du slipper å betale.

Ja, det kan du si! Men jeg betaler jo lisens Mannen min er også lang i ansiktet her jeg sitter og sveiver rundt på skulderen som jeg ikke har klart på månedsvis! Jeg må sjekke i morgen, for dette virker veldig rart

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:28   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kan hende du hadde skikkelig flaks perper.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:43   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Vi må få høre i morgen da perper hvordan det går med deg. Kanskje han har noe for seg allikevel.

Gammel 26-11-07, 21:46   #9
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Så flott da Perper om skulderen din har blitt fin igjen!

HI: Er han prest?

Gammel 26-11-07, 21:50   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Jeg vet ikke, han er kanskje ikke det, han er vel en pastor.

Gammel 26-11-07, 21:51   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Predikant, nå har jeg rettet det i HI.

Gammel 26-11-07, 21:52   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er nok ikke prest nei. Dette er triste greier synes jeg. Jeg så ikke innslaget på NRK, men har sett informasjon om virksomheten tidligere i en dokumentar eller noe sånt.

Gammel 26-11-07, 22:09   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fremgikk ikke av tv-programmet at han tok seg betalt i noen særlig grad. Men det valgte de kanskje ikke å vise?

Gammel 26-11-07, 22:19   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Det fremgikk ikke av tv-programmet at han tok seg betalt i noen særlig grad. Men det valgte de kanskje ikke å vise?

I dokumentaren jeg så for en tid tilbake, samlet han åtte stykker (tror jeg det var) samtidig på telefonen og ba en bønn. Det kostet en del, jeg husker ikke hvor mye. En særdeles god inntekt per minutt var det iallefall.

Gammel 26-11-07, 22:27   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De viste fra en telegudstjeneste. Det kostet 100 kroner for en halvtime.

Men helbredelsesmøtene oppga de ikke noen pris på, men det var jammen mange nok på dem.

Gammel 26-11-07, 22:29   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje jeg bør oppsøke han med nakken og hodet mitt

perper!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 23:48   #17
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kanskje jeg bør oppsøke han med nakken og hodet mitt

perper!

Jeg tenkte på det samme. Kanskje programmet går i reprise så vi får sjansen vi også.

Gammel 26-11-07, 23:54   #18
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Å gå på selve møtet koster ingenting.. Det at han tar betalt for at folk kan ringe til han er for å kunne ha inntekt til å drive med dette.
Jeg tror han har noe for seg i en eller annen grad. Det er rett og slett for mange "tilfeldigheter".
Men han er en spesiell person, og jeg er ikke enig med han i mange ting. Teologisk sett..
Jeg er glad vi lever i et samfunn som kan være åpnet og la folk få velge selv.

Power to the people

Gammel 27-11-07, 09:17   #19
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Hvordan går det perper?

Gammel 27-11-07, 09:20   #20
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hvordan går det perper?

Lurer jeg også på.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.