|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Nå er han healeren på NRK1Nå er han der Pedersen på TV. Han predikanten som tar seg godt betalt for å be Gud om å helbrede andre på TV, jeg har ikke så veldig mye til overs for ham ... Sist redigert av annemede : 26-11-07 kl 21:51. Årsak: Rettet på "tittelen" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Plæstic pusher
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Nå er han healeren på NRK1Hva ER det han holder på med nå, frelsechatting? Bare 100 kr. for en halvtime. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tåler regn
|
Sv: Nå er han healeren på NRK1Jeg er iallefall PAFF her jeg sitter. Jeg har hatt kjempevondt i skulderen min over lang tid nå. Da programmet var ferdig kjente jeg nesten ikke noe smerte, i forhold til det jeg har hatt VELDIG lenge nå. Hvis dette varer, så vet jeg snart ikke hva jeg skal tro! Sikkert bare tilfeldig for dette kan da ikke være mulig |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Nå er han healeren på NRK1
Ja, det kan du si! Men jeg betaler jo lisens |
|
|
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er han healeren på NRK1Kan hende du hadde skikkelig flaks perper.
|
|
|
#9 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er han healeren på NRK1Så flott da Perper om skulderen din har blitt fin igjen!
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nå er han healeren på NRK1Han er nok ikke prest nei. Dette er triste greier synes jeg. Jeg så ikke innslaget på NRK, men har sett informasjon om virksomheten tidligere i en dokumentar eller noe sånt.
|
|
|
#14 |
|
Ekvilist
|
I dokumentaren jeg så for en tid tilbake, samlet han åtte stykker (tror jeg det var) samtidig på telefonen og ba en bønn. Det kostet en del, jeg husker ikke hvor mye. En særdeles god inntekt per minutt var det iallefall.
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nå er han healeren på NRK1De viste fra en telegudstjeneste. Det kostet 100 kroner for en halvtime.
|
|
|
|
#17 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenkte på det samme. Kanskje programmet går i reprise så vi får sjansen vi også.
|
|
|
|
#18 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Nå er han healeren på NRK1Å gå på selve møtet koster ingenting.. Det at han tar betalt for at folk kan ringe til han er for å kunne ha inntekt til å drive med dette.
|
![]() |
|
|