Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lekesklie! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 16:19   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekesklie! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?

Vi har sett mange slike lekesklier i plast med 3 trinn, men hvor får man kjøpt de?

Noe ala dette. De var selvsagt utsolgt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg VN83170_sklie.jpg (36,4 KB, 10 visninger)
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:22   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekesklie! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?

Vi har en sånn (nesten lik) og den kjøpte vi på Toys 'R Us, mener jeg å huske. De selger dem iallfall der og på andre lekebutikker.

Gammel 29-11-07, 16:23   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Den berømte ToysRus har jo det meste!!! PÅ Alnabru har de ihvertfall to forskjellige størrelser.

Gammel 29-11-07, 16:33   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt vår på Brio.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:34   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

De hadde noen sånne på Remaen her i forfjor.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:36   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Xtra leker har hatt de.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:36   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det er jo ikke akkurat sesongvare nå. Toysrus og ekstraleker er vel så store at det er mulig de har noen tilgjengelig. De med mindre butikker stuer vel slikt vekk om vinteren.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 16:39   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for svar!

Hadde tenkt oss en tur på Toys r us snart så da skal vi se etter det. Noen som vet cirka pris for den minste størrelsen på Tpys r us?

minibolle mai 2012
Gammel 29-11-07, 17:40   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både ToysRUs og Barnas Hus bruker å ha slike. Jeg skal ut til Alnabru i kveld kanskje, så da kan jeg se etter pris.

Gammel 29-11-07, 17:51   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Både ToysRUs og Barnas Hus bruker å ha slike. Jeg skal ut til Alnabru i kveld kanskje, så da kan jeg se etter pris.

Å det hadde vært flott om du gadd!

minibolle mai 2012
Gammel 29-11-07, 18:06   #11
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg såg en slik på toy r us på alnabru for ett par uker siden.
Mener prisen var rett under 1000 kr.

Gammel 29-11-07, 18:07   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vår kostet 299,- på Toys R Us. Det var i fjor sommer, mulig prisen har endret seg.

Gammel 29-11-07, 18:52   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ojda! Det var ganske stor forskjell på 1000,- og 299,- ja. Den jeg mener er den minste med tre trinn.

minibolle mai 2012
Gammel 29-11-07, 18:55   #14
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ojda! Det var ganske stor forskjell på 1000,- og 299,- ja. Den jeg mener er den minste med tre trinn.

Å, tenkte den med fem trinn jeg.
Den med tre trinn pleier å ligge på ca 500 kr dersom den ikke er på tilbud iallfall.

Gammel 29-11-07, 19:01   #15
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er det vel 4-5 år siden vi kjøpte, men på Toys R' Us kostet den rundt 300 tror jeg.

Gammel 29-11-07, 19:06   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Takk for svar Da satser jeg på at den ligger et sted mellom 300-500.

minibolle mai 2012
Gammel 29-11-07, 19:44   #17
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror vår kostet 299,- på Toys R Us. Det var i fjor sommer, mulig prisen har endret seg.

Samme betalte vi i fjor

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 21:49   #18
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde iallefall ikke på Barnas Hus. De hadde mye Little Tikes-greier på ToysRUs, men jeg kunne ikke se akkurat den sklien.

Gammel 29-11-07, 22:25   #19
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har kjøpt en sånn sklie på en briobutikk, ga 299 eller 399 for den,

Gammel 29-11-07, 22:31   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

De hadde iallefall ikke på Barnas Hus. De hadde mye Little Tikes-greier på ToysRUs, men jeg kunne ikke se akkurat den sklien.

Tusen takk for at du sjekket!

Da kan det hende det ikke blir tur på Toys r us i morgen likevel. Får evt. ta en ringerunde etter den. Gidder ikke å kast bort mye tid på å dra rundt i lekebutikker forgjeves

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.