Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventskalendergalleri

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 05:25   #41
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalendergalleri

Denne er på vei hit:

Gammel 30-11-07, 07:22   #42
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Sånn bare for å skryte; her kommer et bilde av kalenderen mannen min har laget til meg! (Skal finne frem kameraet i morgen, han har pakket og styret i hele kveld. Jeg hadde virkelig ingen ide om at han hadde funnet på dette! Så utrolig spennende )

Så spennende. Gleder meg til å se.

Gammel 30-11-07, 08:14   #43
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Denne er på vei hit:

Så utrolig flott kalender!
Vet du merke på den? Eller er den hjemmelaget kanskje?
Jeg tenkte det kansjke gikk av å få tak i på Ebay

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:37   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Slik gjør man det enkelt når alt man eier er pakket bort på et lager
Lillesøsters eksemplar:

Storesøsters eksemplar:

Du har brukt samme nummerlappene som meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:48   #45
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Så utrolig flott kalender!
Vet du merke på den? Eller er den hjemmelaget kanskje?
Jeg tenkte det kansjke gikk av å få tak i på Ebay

Jeg bestilte den på www.landofnod.com. (Land of Nod)

Gammel 30-11-07, 21:45   #46
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her er vår.
Jeg begynte på den i fjor, men ga fort opp!
Har en utrolig snill og grei kollega som broderer og hun har gjort den ferdig for meg. Tusen takk!

Nå er den fylt med gaver og henger på gutterommet.

Gammel 30-11-07, 23:01   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke tatt bilde enda, men siden vi ikke har noen plass å henge opp kalendergavene og jeg ikke fant kalender til å henge dem opp på, gjorde jeg like godt dette:

Jeg pakket en fin Ikea-eske inn i julepapir slik at den ser ut som en stor gave. Dekorerte litt utenpå med hjerter og sånt. Så la jeg alle pakkene oppi den og satte den på skjenken i stua. Så får vesla plukke en valgfri gave utav esken hver morgen.

Gammel 30-11-07, 23:04   #48
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har ikke tatt bilde enda, men siden vi ikke har noen plass å henge opp kalendergavene og jeg ikke fant kalender til å henge dem opp på, gjorde jeg like godt dette:

Jeg pakket en fin Ikea-eske inn i julepapir slik at den ser ut som en stor gave. Dekorerte litt utenpå med hjerter og sånt. Så la jeg alle pakkene oppi den og satte den på skjenken i stua. Så får vesla plukke en valgfri gave utav esken hver morgen.

Det var lurt!

Gammel 30-11-07, 23:08   #49
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Her er vår julekalender:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg julekalender.jpg (169,3 KB, 21 visninger)
Gammel 30-11-07, 23:10   #50
TBM
Passiv

Standard

Jeg sitter og ruller kremmerhus akkurat nå... De skal settes i en kurv og merkes med nummer. I kremmerhusene legges hver dag en lapp som forteller hvor dagens gave kan finnes eller hva slags aktivitet som er planlagt.

Vi har tidligere brukt en hylle i trappen til å legge ut alle pakkene, men i år trenger vi en variant som kan flyttes mellom oss foreldrene...

Blir ihvertfall ferdig til i morgen tidlig!

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 23:21   #51
Kneazle
Passiv

Standard

Vi endte til slutt på å utsette pakkekalenderen ett år til. Fant ikke den perfekte kalenderen, og så kokte det iksom litt bort i kålen.

Men svigermor har utstyrt oss med disse små sjokoladene, som nå er linet opp i vinduskarmen:

I tillegg har snuppa fått denne søte papirkalenderen, med små tegninger i hver luke (tror jeg):

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.