|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Leser
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Skøytetur. Det var fint og ingen knakk nakken - ikke en gang jeg og mannen.
|
|
|
#102 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Vi skulle egentlig ikke ha kalender til Liten i år, men svigermor hadde ordnet en liten "pakkekalender" likevel.
|
|
|
|
#103 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Lite anheng til kjeden i går. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?I dag fikk eldstegutten et lite broderi, mellomste og minste fikk perlebrett og perler.
|
|
|
#105 |
|
Fortynnet
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Idag fikk femåringen et adventslys, av den typen som man skal brenne ned ett tall på hver dag. Det ble han veldig glad for, og vi har brent ned 1- og 2-tallet som seg hør og bør. Tenåringsguttene fikk hver sin lue, som de trengte. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Eldstegutten min fikk trykkeblyanter, med ekstra "bly" og en pakke Humblebol elelr hva det nå heter.
|
|
|
#107 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?I går fikk de Barnas Superjulkalender og CDn.
|
|
|
#108 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?
I dag fikk Storesøster tannkostbeholder. Det syns hun var ganske morsomt.
|
|
|
#110 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Storebror fikk utstyr til legomannen sin. Lillebror fikk en apekattmamma og en apekattbaby.(Playmobil)
|
|
|
|
#111 |
|
Øyboer
Kalenderen til gutten på 5 måneder kosta farmoren 1200kr! Håper det er noe nyttig inni der. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?De to minste fikk hver sin magiske klut. Storebror fikk et mønsterhefte til Hamas perler (tror det heter det). |
|
|
|
|
|
#113 |
|
En Som Trener
|
Det er ganske utplukket for slike biler rundt her også. Vår løsning i år ble www.ebay.com ! Der har de stort utvalg av biler fortsatt, masse som ikke har vært i salg her også. Storebror får tre biler derfra til jul, jeg gleder meg mest til åpningen av pakkene! Tre biler fra samme selger kom på kr 190,-, så det ble omtrent som norske priser.
|
|
|
#114 |
|
Ute på tur
|
Ja, det er de småbilene. Farmor har vært runden og funnet de bilene som Junior "manglet".. Så i morra blir det Sally.
|
|
|
#116 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
:hm: Stovner Senteret har vi kanskje ikke prøvd. Gravde oss gjennom en diger kurv på Toys'r'us uten hell forrige helg - der var det MANGE biler, men ingen Bill. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Første desember fikk hun en pastilleske, igår ble det en liten nøkkelringhund. Idag har hun allerede åpnet og der var det lekebestikk. Klumpen får ikke gavekalender i år.
|
|
|
#118 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?I dag var det en liten bamse i kalenderen.
|
|
|
#119 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Om bare guttungen vil komme seg ut av senga (jeg har visst tre B-mennesker) vil han finne ut at det er jolegeiter i kalenderen. Det vil si, vi skal bake dem i ettermiddag |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Opp og ned
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Første dagen fikk guttene hver sin lekebil og frøkna fikk en trylestav. Andre dagen fikk de hver sin plakat. Frøkna fikk bilde av en kattunge, mellomste av lynet og eldstemann av fordøyelsesystemet.
|
![]() |
|
|