|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåVi var ute i et herlig grisevær i sted - og lillebror var brun fra knærne og ned, samt i stumpen. Kastet dressen i vaskemaskina på vanlig 40 graders vask, men når jeg tar den ut er det fortsatt skygger på knærne :argh: |
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Lysblå Trolldress....som muligens er død nå.Beklager, men jeg klarer ikke la være å spørre: Hvorfor kjøper du lyseblå dress, hvis du synes dressen er "død" om den har skygger på knærne. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåJeg får ikke reimadressen ren heller. Klin umulig.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåJeg får heller ikke dressene skikkelig rene dessverre, uansett om de er svarte, mørkeblå eller lyseblå. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nå
Jeg tror hun lurer på om hun ødelegge egenskapene til dressen ("dreper den") ved å bruke BioTex spray på den.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåKjøpte brun dress i år ja.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Lysblå Trolldress....som muligens er død nå.
Jeg kjøpte den brukt. Hadde jeg skulle hatt ny Trolldress til 1400,- hadde jeg aldri kjøpt lysblå. |
|
|
|
#10 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lysblå Trolldress....som muligens er død nå.
Du burde få tak i Troll sitronsåpe, og gni lenge og vel før du hiver den i maskina igjen. Da tror jeg du har sjans til å få av mer av skitten.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåZalo! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåSitronsåpe har jeg, men nå er det for sent, for dressen er dynket med BioTex og vasket en gang til. Hjalp det? Nei. Så blir spennende å se hvordan den oppfører seg i neste søledam. |
|
|
|
#13 |
|
Like blid!
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåVi har også lyseblå Trolldress og den blir ikke flekkfri
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåJeg har vel egentlig innsett det, og skal aldri kjøpe lys dress igjen - den ser jo bedriten ut etter 2 minutter - mulig jeg er sær på sånt altså, men synes ikke det er noe koselig. Vel vel, så lenge den er vanntett og varm så får jeg heller bare late som jeg ikke ser det. |
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Du er ikke så veldig sær da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåReimadressen her blir heller ikke skikkelig ren. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåDet blir nok mørke farger her også heretter - det får ikke hjelpe for delikat det er med lys dress. Den er ikke veldig delikat etter et kvarters bruk! |
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Det hjelper ikke med mørke dresser heller, altså. Med mindre du kjøper en dress som er skittenfarget. Iben sin er for det meste mørkeblå og den er ramskitten etter bruk i skogen hver dag.
|
|
|
#19 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lyseblå Trolldress ... som muligens er død nåJeg kjøpte ny og lyseblå Trolldress en gang, det var dessverre ikke så lenge den holdt seg pen. Gjørma setter seg godt i forsterkningsstoffet. Nå har vi en brun og en mørkeblå dress, og de ser ihvertfall rene ut når de er nyvasket. |
|
|
|
![]() |
|
|