Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Batteridrevet Lucialys?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 11:29   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Batteridrevet Lucialys?

Storebror skal gå Luciatog i bhagen, og i den forbindelse hr vi fått beskjed om å stille med full habitt - inkl. batteridrevet Lucialys.

Det har jeg aldri sett før!
Hvor får man tak i det?

Gammel 04-12-07, 11:31   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Batteridrevet Lucialys?

Nille har pleid å ha de, mulig Europris har de.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:31   #3
Albertine
Passiv

Standard

Er dette en kommunal barnehage? Som ikke har lov til å kreve inn turpenger, men som forlanger at man skal stille med noe så unødvendig som batteridrevne lyskranser til bruk en gang i året? *stønn*

Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:37   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Barnehagen vår har (heldigvis) kjøpt inn, så alle barna får. Det skulle da bare mangle om ikke alle foreldre må løpe rundt og kjøpe den type drit.

Men jeg elsker Lucia, og blir like rørt av barna hvert år.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:38   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde mange slike på Nille her i går i alle fall. Merkelig at ikke barnehagen har slikt liggende. Det er jo helt dustete at alle foreldre må kjøpe slike.

Her hos oss har både barnehage, kirke og skole slike lys så slipper vi som foreldre å sørge for det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:39   #6
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte mine hos Panduro.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 11:48   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah, vi har også fått beskjed om å ta med batteridrevet Lucialys. Jeg hadde bare tenkt å sende med barnet en lommelykt. Er Lucialys noe annet enn en lommelykt?

Gammel 04-12-07, 11:50   #8
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veronal Det er noe annet ja.

De ser ut som juletrelys og har "holder".

Gammel 04-12-07, 11:51   #9
Guava

Guava sin avatar

Standard

Her er en utgave.

Gammel 04-12-07, 11:52   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Lucia hadde blitt langt mer morsomt for meg hvis jeg ikke hadde fått denne informasjonen. :ser for meg Prototypen med Maglite:

Jeg får vel si takk, likevel.

Gammel 04-12-07, 11:53   #11
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg tror Lucia hadde blitt langt mer morsomt for meg hvis jeg ikke hadde fått denne informasjonen. :ser for meg Prototypen med Maglite:

Det hadde sikkert funka kjempebra med Maglite. Prototypen ville lyst opp bedre enn hele resten av gjengen

Gammel 04-12-07, 12:33   #12
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er rart at ikke bhagen har fullt sett av både Luciaklær og lys - det koster ikke så mye, og sånn det er nå, må alle ut å kjøpe noe de kanskje bare vil få brukt én eller to ganger.

Men takk for tips - da skal jeg ta meg en runde på¨Nille eller Europris.

Gammel 04-12-07, 12:35   #13
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nille har. Tror det koster 14.90.

Gammel 04-12-07, 12:35   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Store lommelykter hørtes jo morsomt ut, og enda morsommere hadde det vært med min tanke: Batteridrevet lucialys? Ja? Selvfølgelig, hva er alternativet liksom? Med ledning?

Se, det hadde kunnet blitt underholdende det!

Gammel 04-12-07, 12:40   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpt på Nille..og de fleste Jernia-butikkene pleier å ha dem. Men vær raske. Jo nærmere Lucia man kommer, jo fortere utsolgt blir det.

Det samme med hvite kjortler.

Gammel 04-12-07, 12:54   #16
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, det er rart at ikke bhagen har fullt sett av både Luciaklær og lys - det koster ikke så mye, og sånn det er nå, må alle ut å kjøpe noe de kanskje bare vil få brukt én eller to ganger.

Da Storebror gikk i barnehage fikk vi beskjed om hvite klær, f.eks. en t-skjorte. Det var noen som kom i Luciakjoler, men man måtte ikke. De fleste gikk i t-skjorter eller skjorter. Dette var privat barnehage.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 12:59   #17
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Plantasjen har også sånne lys

Tidligere gikk barna i vår barnehage med lykter med telys inni - litt vel spennende kan man si... Det var riktignok bare de eldste som bar lykter

Gammel 04-12-07, 13:12   #18
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Store lommelykter hørtes jo morsomt ut, og enda morsommere hadde det vært med min tanke: Batteridrevet lucialys? Ja? Selvfølgelig, hva er alternativet liksom? Med ledning?

Se, det hadde kunnet blitt underholdende det!

Maglite kommer faktisk også med strøm.

Ellers kommer Maglite i ulike størrelser. Drapsvåpenstrørrelsen som politiet bruker ville kanskje ikke tatt seg ut i en barnehage.

Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 13:21   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt på Plantasjen og de koster 10 kroner stykket eller noe sånt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 16:25   #20
Left
Passiv

Standard

Trodde guttene skulle være Staffan Stalldreng jeg, og ha sånn stjerne på pinne? Det har det vært i alle de bhg jeg har vært i befatning med.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.