|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Batteridrevet Lucialys?Storebror skal gå Luciatog i bhagen, og i den forbindelse hr vi fått beskjed om å stille med full habitt - inkl. batteridrevet Lucialys.
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Nille har pleid å ha de, mulig Europris har de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Er dette en kommunal barnehage? Som ikke har lov til å kreve inn turpenger, men som forlanger at man skal stille med noe så unødvendig som batteridrevne lyskranser til bruk en gang i året? *stønn* |
![]() |
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Barnehagen vår har (heldigvis) kjøpt inn, så alle barna får. Det skulle da bare mangle om ikke alle foreldre må løpe rundt og kjøpe den type drit.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?De hadde mange slike på Nille her i går i alle fall. Merkelig at ikke barnehagen har slikt liggende. Det er jo helt dustete at alle foreldre må kjøpe slike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Kjøpte mine hos Panduro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Hah, vi har også fått beskjed om å ta med batteridrevet Lucialys. Jeg hadde bare tenkt å sende med barnet en lommelykt. Er Lucialys noe annet enn en lommelykt?
![]() |
#10 |
Etylbarbital
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det hadde sikkert funka kjempebra med Maglite. Prototypen ville lyst opp bedre enn hele resten av gjengen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
By the Sea
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Ja, det er rart at ikke bhagen har fullt sett av både Luciaklær og lys - det koster ikke så mye, og sånn det er nå, må alle ut å kjøpe noe de kanskje bare vil få brukt én eller to ganger.
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Store lommelykter hørtes jo morsomt ut, og enda morsommere hadde det vært med min tanke: Batteridrevet lucialys? Ja? Selvfølgelig, hva er alternativet liksom? Med ledning?
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Jeg kjøpt på Nille..og de fleste Jernia-butikkene pleier å ha dem. Men vær raske. Jo nærmere Lucia man kommer, jo fortere utsolgt blir det.
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
Da Storebror gikk i barnehage fikk vi beskjed om hvite klær, f.eks. en t-skjorte. Det var noen som kom i Luciakjoler, men man måtte ikke. De fleste gikk i t-skjorter eller skjorter. Dette var privat barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Plantasjen har også sånne lys
![]() |
#18 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Jeg har kjøpt på Plantasjen og de koster 10 kroner stykket eller noe sånt.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Batteridrevet Lucialys?Trodde guttene skulle være Staffan Stalldreng jeg, og ha sånn stjerne på pinne? Det har det vært i alle de bhg jeg har vært i befatning med. |
![]() |
![]() |
|
|