Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 21:25   #61
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis denne dama er feit, ja da er jeg en flodhest

... Gikk innom bloggen hennes for et par dager siden, og hun bruker faktisk størrelse 32!!! Synes jeg ser den dagen Slaraffen passer inn i 32. Om sånn ca. 120 år kanskje??

Gammel 04-12-07, 21:29   #62
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

... Gikk innom bloggen hennes for et par dager siden, og hun bruker faktisk størrelse 32!!! Synes jeg ser den dagen Slaraffen passer inn i 32. Om sånn ca. 120 år kanskje??

Hun er ikke veldig høy heller da, 157 cm

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 21:31   #63
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Står jo at hun bruker M i alle avisoppslagene da.
Hun ser ut som en M.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 21:32   #64
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, str. 32 tilsvarer jo ikke akkurat M? De har kanskje en helt annen skala der borte i Statene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 22:11   #65
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg synes hun både er slank og tynn og pen. *bidrar*

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 22:13   #66
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott jente! Hun har vært veldig, veldig tynn tidligere har hun ikke?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 22:34   #67
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

hun ser jo bare sunn og vakker ut !!
SKulle gjerne hatt den kroppen!!!

Selv er jeg M/L, men LAAAAANGT ifra så flott kropp som det!

Go Jen

Gammel 04-12-07, 22:35   #68
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat fra Jennifer:

- Til alle med rumpe og pupper

«Jeg vet hvordan jeg ser ut, og det gjør også vennene mine og familien. Som alle andre kvinner bør gjøre - jeg elsker kroppen min. Og til alle jenter med rumpe, pupper, hofter og midje - ta på dere bikini og være sterke.

Hun har bein i nesa det skal hun ha.

Jeg skulle ønske vi fikk et annet syn på hvordan kvinnekroppen bør være. Vi er jo faktisk skapt for å ha litt former.
Hvor mange beirangelmodeller må dø av sult? Det burde ikke vært ei eneste ei. Men stadig hører man om tynne modeller som omkommer pga slankehysteriet.
Er det virkelig homofile menn som skal sette standarden for hvordan damer skal se ut?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 22:43   #69
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Sitat fra Jennifer:

- Til alle med rumpe og pupper

«Jeg vet hvordan jeg ser ut, og det gjør også vennene mine og familien. Som alle andre kvinner bør gjøre - jeg elsker kroppen min. Og til alle jenter med rumpe, pupper, hofter og midje - ta på dere bikini og være sterke.

Akkurat dette siste merket jeg meg også - og fniste litt i skjegget. Spice Girls-varsleren slo ut hos meg. Dessuten ble jeg i grunnen litt snurt, for jeg kan visst ikke være sjempesterk og gå i bikini, jeg da, som knapt har pupper.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 23:49   #70
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Akkurat dette siste merket jeg meg også - og fniste litt i skjegget. Spice Girls-varsleren slo ut hos meg. Dessuten ble jeg i grunnen litt snurt, for jeg kan visst ikke være sjempesterk og gå i bikini, jeg da, som knapt har pupper.

Jeg har en ikkeeksisterende midje. Vi får ikke gå i bikini sammen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 00:25   #71
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg går ikke i bikini jeg. Synes det er ille nok å ha på badedrakt.

Gammel 05-12-07, 12:51   #72
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Den rompa passer ikke inn i str 32. 32 tommer i livet kanskje på buksene, men ikke faen om det der er en str 32. 38/40 tenker jeg vi sier.

Gammel 05-12-07, 13:00   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra innstilling på dama. Hun er slett ikke feit.

Elinblu, du og jeg får heller gå på catwalken, siden vi tydeligvis bare appellerer til homodesignere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:01   #74
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Den rompa passer ikke inn i str 32. 32 tommer i livet kanskje på buksene, men ikke faen om det der er en str 32. 38/40 tenker jeg vi sier.

32 tommer er ikke 38/40. Jeg bruker 31 tommer og 42, og hun ser mindre ut enn meg.

Hun er veldig smal over skuldrene, så det kan hende hun ser større ut nede enn hun er.

Gammel 05-12-07, 13:03   #75
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

32 tommer er ikke 38/40. Jeg bruker 31 tommer og 42, og hun ser mindre ut enn meg.

Hun er veldig smal over skuldrene, så det kan hende hun ser større ut nede enn hun er.

Jeg er klar over det, men om hun bruker 32 så er det i tommer og ikke i vanlig europeisk str. Jeg brukte str 32/34 for 9 kg siden og jeg var veldig mye tynnere enn det der.

Jeg tipper at hun bruker 38/40 (som tilsvarer ca 30 i tommer tror jeg)

Gammel 05-12-07, 13:05   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette begynner jo å bli... ehh.

Se&Hørs julekonkurranse:

"Hvilken størrelse tror DU Jennifer Love Hewitt bruker?"

Gammel 05-12-07, 13:07   #77
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bra innstilling på dama. Hun er slett ikke feit.

Elinblu, du og jeg får heller gå på catwalken, siden vi tydeligvis bare appellerer til homodesignere.

De som er naturlig tynne er da flotte de også. Mangfold er det vi vil ha.

Det som er trist er denne hetsinga av de som ikke er syltynne. Når en helt normal jente blir gjort narr av pga kroppen sin er det gått for langt.

Flere modeller har faktisk dødd av å sulte seg tynn. I modellyrket kreves det at de skal være sykelig tynne.

Vil vi virkelig ha det sånn?

Gammel 05-12-07, 13:09   #78
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dette begynner jo å bli... ehh.

Se&Hørs julekonkurranse:

"Hvilken størrelse tror DU Jennifer Love Hewitt bruker?"

Jeg har et spennende liv.

Gammel 05-12-07, 13:10   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

De som er naturlig tynne er da flotte de også. Mangfold er det vi vil ha.

Det som er trist er denne hetsinga av de som ikke er syltynne. Når en helt normal jente blir gjort narr av pga kroppen sin er det gått for langt.

Flere modeller har faktisk dødd av å sulte seg tynn. I modellyrket kreves det at de skal være sykelig tynne.

Vil vi virkelig ha det sånn?

Ja. Det var jo selvfølgelig det jeg mente.

Gammel 05-12-07, 13:12   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg har et spennende liv.

Siden jeg jo har drøsselang erfaring med klær, man har da jobbet i klesbutikk , så er hvilken størrelse man bruker avhengig av merke og fasong. Jeg har prøvd bukser i XS som har vært for store, og bukser i L som jeg ikke har fått over rumpa.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.