|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passer i nissedrakt
|
Trappegrind som man ikke må skru fast ...Vi har leid hus og tror ikke utleier er kjempehappy om vi skrur fast trappegrind som lager stygge merker i veggen/trappa.... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Jepp, det finnes. Den billigste varianten er den de har på IKEA, og jeg synes den funker minst like bra som den litt dyrere varianten man finner på barneutstyrsbutikkene.
|
|
|
#3 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Vi har Baby-Dan sine. Er veldig fornøyd.
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Her er IKEA sin: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10113600
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Vi har babydan sin, den kan slåes sammen, legges i en liten veske og taes med på besøk til besteforeldre og andre som ikke har grind. Utrolig praktisk. Bare vent et år så skal vi selge den |
|
|
|
|
|
#6 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...
Hm... i løpet av maks en måned tenker jeg vi må ha den, så det ble litt lenge å vente.
så da skulle jeg tro man ikke er avhengig av beslag? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Vi har også babydan sin. Kjempefornøyd
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Kanskje BabyDan har to modeller? En sammenleggbar og en ikke? For IKEA sin kan ikke fraktes rundt så lett |
|
|
|
|
|
#9 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Jeg har tenkt å kjøpe BabyDan, målte bredden der jeg skal montere og fant ut at IKEAs er altfor smal...
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Vi har også Babydan sin. Kunne ikke bruke Ikea sin pga. åpningen var for bred. Babydan sin får du kjøpt ekstra lengder til - det fant jeg i hvert fall ikke til Ikea sin.
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...IKEA sin har også forlenger, men jeg vet jo ikke hvor stor den blir med forlengeren.
|
|
|
#13 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...dette hadde jeg trenkt å spørre om. Vi så nemlig på den på Ikea og der var den i alle fall skrudd fast. Hva koster BabyDan sin? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Etylbarbital
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Adrienne: Så bra - jeg fant den på Ikea sine nettsider nå. De hadde ikke på Ikea Furuset da vi skulle kjøpe vår høsten 2006.
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...800 var stiv pris når den kun skal brukes til besøkende. Vi får se nærmere på Ikea sin, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Utleiere må finne seg i normal slitasje på et hus, hvilket innebærer noen skruehull her og der. |
|
|
|
#17 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Vi kjøpte en babydan, samt en babydan flex3 til bruk foran peis og grill. Nå er det flex3 som blir brukt som trappegrind (ungene rotet bort festene til grinda). Den må i alle fall ikke skrus fast, og kan brukes foran dører eller lignende om nødvendig.
|
|
|
#18 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast...Å ja, flex-serien er også genial! Vi kjøpte hele lekegrinda på supertilbud, og delte den opp i deler. Stødig og sikker. Når jeg tenker meg om trenger vi sannsynligvis ikke den sammenleggbare til lillesøster!? Vi får se. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Trappegrind som man ikke må skru fast ...Svigerinnen min har den fra Ikea, og er IKKE fornøyd. Det skal ingenting til før toåringen klarer å rive hele grinden ned. De gikk tilbake til en slikk fastskrudd.
|
|
![]() |
|
|