|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Hotell på Kos - HellasHei |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell på Kos - HellasJeg ville ikke anbefalt Kos by med små barn i alle fall. For det første er det et lite barnevennlig ungdomssted, og for det andre er det helt elendig strand der. Men en stykke utenfor Kos by ligger det en herlig plass som hadde mye tyske familiehoteller. Nå husker jeg ikke hva den plassen heter, men skal se på et kart om jeg finner det ut. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Sv: Hotell på Kos - HellasTigaki Beach er det jeg tenker på. Om du går inn på Google Earth så kan du se på kartet der at det er flere store hoteller med fine bassenger rundt det området. http://earth.google.com/ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hotell på Kos - HellasSlutter meg til Elisabet - Kos by var ikke noe for andre enn festglad ungdom så vidt jeg husker. Vi syklet oppover kysten fra Kos by til en fin strand - mulig det er det stedet Elisabet nevner. Der var det greit nok, men jeg må si at Kos er den greske øya jeg har trivdes dårligst på. Kalymnos er jo bare en kort fergetur unna - har ikke vært der, men har hørt mye pent om øya. Det er kanskje også et alternativ?
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Sv: Hotell på Kos - HellasHer er oversiktsbilde over Tigaki. Ligger ca. 1 mil fra Kos by. Sist redigert av Elisabet : 06-12-07 kl 21:17. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hotell på Kos - HellasTakk for svar! Grunnen til at vi har tenkt på Kos, er at Norwegian har så billige flybilletter dit. Men siden flytidene ikke er særlig behagelige, kan det godt være vi velger noe annet. Kos by hadde uansett ikke vært aktuelt. Har vurdert Kardamena. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Hotell på Kos - HellasLykke til med letingen. Spennede å være på leting og drive med planlegging. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hotell på Kos - HellasDet blir nok KORFU i stedet... Da slipper vi å lande midt på natta med 2 små barn. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Hotell på Kos - Hellas
Ikke sant? |