|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har bodd og reist mye i USA.
|
|
|
|
#3 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har ikke vært i så veldig mange amerikanske byer, men av dem jeg har vært i, tror jeg nesten det må være San Francisco. Washington D.C. og New York er også verdt et besøk. Noen mindre steder som er verdt å nevne, er St. Petersburg, Florida, Walnut Creek, Nord-California og San Clemente, Sør-California. Av steder som ikke er by, må jeg trekke fram Yosemite nasjonalpark i California. Storslagen natur! Napa Valley er også vakker.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?New York, New York! (Sammenligningsgrunnlaget mitt er dog Madison, Wisconsin.
|
|
|
#5 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har bare vært i Chicago, bodd i en av forstedene til byen og vært et par dager i en liten by i Iowa. Så foreløpig er favorittstedene Chicago og forstaden jeg bodde i. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har vært i USA to ganger. En til New York og så en 2-ukers skoletur til Chicago, Minneapolis og masse små steder mellom disse byene.
|
|
|
|
#7 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Aspen (Colorado) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg var bare i USA som barn og ungdom og da var favorittstedet mitt Disneyworld, Orlando, Florida. Så jeg får svare det til jeg finner ut noe bedre. :-) |
|
|
|
#9 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?New York, uten tvil! Har bodd der og giftet meg der!
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?San Fransisco var fantastisk og jeg ønsker meg veldig gjerne tilbake. Baltimore, New York, Boston og Philadelphia var også flott, men "Frisco" var magisk synes jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Forresten, sør for Cape Cod ligger Marthas Vineyard, fantastisk flott øy som jeg gjerne kunne tenke meg å se igjen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Oj,den er vrien! Er så mange vakre steder i Usa. Er veeeldig glad i New England!!Helt fra Connecticut til Maine.Helt magisk! Campo beach utenfor Westport er helt nydelig!! New Port, Rhode Island |
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?New York.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg har to favorittbyer: New Orleans og Memphis.
|
|
|
#18 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?San Fransisco og hele canyon-området (spesielt Bryce canyon og Grand canyon). Crazy Horse-monumentet, ikke langt unna Mount Rushmore, var en opplevelse jeg ikke glemmer så lett.
|
|
|
#20 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hva er din favorittby/-sted i USA?Jeg likte godt New York (da helst shopping på Manhattan |
|
|
|
![]() |
|
|