Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Våte Slushers ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 16:03   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Våte Slushers ...

Minsten kommer hjem med våte slushers hver dag. Vi har 2 par til ham, så det ene kan tørke mens han bruker det annet. Desverre er halvannet døgn ikke alltid nok. Vi pleier å putte kjøkkenpapir eller stofbleier i for å ta det verste, og stiller støvlene foran peisen etterpå.

Igår kjøpte jeg en støvletørker og den virker såvidt, men jeg synes den skal stå på lenge: 120 min. ialt, 350 watt, og støvlene er ikke helt tørre ennå.

Har noen av dere gode råd å gi meg ?

Gammel 09-12-07, 16:07   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Våte Slushers...

Vi har en radiatorhylle som er helt fantastisk til slikt.

Gammel 09-12-07, 16:07   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor blir de så våte oppi? Er han av typen som bader i søledammene? Kan du få barnehagen til å passe på at regnbukse/dress er godt festet utenpå støvlene?

Vi tørker våte støvler i støvletørker, og syns det fungerer veldig greit. Men det er sjelden skoene er så våte som dette, hvis du må la den stå på i timevis hver dag skjønner jeg at det blir mye strøm.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 16:07   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp støvler med uttagbar innerstøvel.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 16:15   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Kamik Snowkone er geniale, de har innerdel man kan ta ut.

Jeg har kjøpt de på www.sierratradingpost.com, men fant de ikke der akkurat nå.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 16:20   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avispapir, som byttes ofte.

Gammel 09-12-07, 16:20   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde det samme problemet med jentene mine,
Kjøpte Adax skotørker, sånne slanger man stapper oppi.
Alikevel syntes jeg det tok vinter og vår før støvlene ble tørre.

Derfor har gutta ikke hatt eller har Slusher/Cherrox.
Oliver har Hunter støvler med fleecesokk.Den er tykk og god, og til å ta ut.
Disse gjør eksakt samme nytten som ovennevnte ...men det ble en del dyrere da
Jeg er ihvertfall fornøyd og gutten har tørre føtter.Det holder med en natt på badegulvet.Dessuten er Hunter støvlene høyere, kommer ikke så lett snø/slafs eler vann oppi.

Gammel 09-12-07, 16:24   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Ja, han bader i søledammer og hopper i vannpytter. Bruker TTH dress med regnbukser ovenpå, strikk godt under støvlene, men likevel ... Dette er en utebarnehage annenhver uke, da er han ute 4 timer hver dag.

Hans støvler har uttagbar innersåle (nye Slushers). Skal se på Kamik og Hunter støvlene (kanskje Hunter blir rimeligere i lengden, da de kan kjøpes litt store og etterhvert brukes om våren/høsten).

Gammel 09-12-07, 16:34   #9
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Kamik Snowkone er geniale, de har innerdel man kan ta ut.

Jeg har kjøpt de på www.sierratradingpost.com, men fant de ikke der akkurat nå.

Har tenkt å bestille slike til poden som bruker str. 29-30, men aner ikke hva det tilsvarer i amerikansk størrelse?

Vet du?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 17:00   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorel er på tilbud på G-sport til 299.

Gammel 09-12-07, 17:07   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Avispapir, som byttes ofte.

Jepp. Krøll sammen baller av avispapir, og bytt ofte - særlig de første timene.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 17:52   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Ja, han bader i søledammer og hopper i vannpytter. Bruker TTH dress med regnbukser ovenpå, strikk godt under støvlene, men likevel ... Dette er en utebarnehage annenhver uke, da er han ute 4 timer hver dag.

Hans støvler har uttagbar innersåle (nye Slushers). Skal se på Kamik og Hunter støvlene (kanskje Hunter blir rimeligere i lengden, da de kan kjøpes litt store og etterhvert brukes om våren/høsten).

Får kjøpt Hunter til liten og stor i den nye forretningen som heter Timbuktu eller noe
Ligger ved siden av der Paul & Puline lå før.

Gammel 09-12-07, 17:59   #13
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Setter de på varmekablene på badet over natta, eller rett foran panelovnen i stua.
I verste fall så må jeg på med sånne skotørkere til å putte nedi.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:25   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Våte Slushers ...

Vil anbefale Snowkone. De er som støvler utenpå og har uttagbar innersokk som kan tørkes i en fart. Det er ikke alltid de har dem inne på sierratradingpost. Jeg har sett at de selges på Barnas Hus også, men der koster de mye. Fordelen er at man ikke trenger å kjøpe to par om man har disse.

Minstemann bruker sine hver dag og selv om han får fuktighet oppi dem er han aldri kald slik han har blitt med slusherne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 20:02   #15
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri hatt problemer med at trykksverten fra avisene smitter av når jeg tørker. Men nå har jeg heller aldri tørket noe som er helt hvitt, så der er det dårlig med erfaring.

Gammel 11-12-07, 01:02   #16
TBM
Passiv

Standard

Hvis du ikke har bad med gulvvarme, ville jeg kjøpt en varmehylle - de er bedre enn "blekksprut-typen". Avispapir er nok bare et gammelt kjerringråd - mye bedre å sette de på noe varmt.

Vi kjøpte også Kamik sko for noen uker tilbake - husker ikke navnet, men det var den de hadde igjen. Og de fungerer kjempebra!

Kostet kr. 1153,- for 4 par sko (3 til ungene og 1 til meg) - inkludert transport, mva og tollgebyr til UPS. Kan ikke klage på den prisen.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.