|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?Minstemann har brukt Nøstebarn sin ullfrotte-pysj i mange år og det er igjen på tide med en som er større. |
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?Me brukar heil pysj frå Janus. Ja, det er behandla ull, men Lillebror er alltid varm og aldri klam. Det er det viktigaste. Bonus er at den kan vaskast i vaskemaskina og at den kostar omlag halvparten av Nøstebarn sin
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?I ubehandlet ull er det Bånsull, og Helios.
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?Joha har hele ullpysjer, men nå vet jeg ikke hvilken str du skal ha. Tror de stopper på 100.
|
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?
Ja, ikke minst.
|
|
|
#10 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?Etter å ha ødelagt 1 stk nøstebarnpysj og 1 stk bånsullpysj i vaskemaskina, sverger jeg nå til Janus sine pysjer (og -ulltøy for øvrig). Utrolig deilige, og tåler en real vask når det har gått utover bleiekanter.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Alternativ til Nøstebarn ull-pysj?
Hva med å ønske seg en i julegave fra besteforeldrene? Jeg har kjøpt Nøstebarn sin lekedress som pysjamas til minstemann, den er gull. Han sparker alltid av seg dynen og med denne så vet jeg at han er god og varm, i tillegg er den jo utrolig fin i brun og petrol. |
|
|
|
![]() |
|
|