|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Greg løser klimagåten (youtube)Hva syns dere? Har han et poeng? (Kilde: youtube.com)
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Greg løser klimagåten (youtube)Absolutt. Det eneste jeg kan sette fingeren på som han ikke var innom, er at miljøtrusselen krever en innsats fra absolutt veldig mange for at det skal ha noe effekt, og for et enkelt menneske er det veldig lett å tenke at ens eget bidrag ikke spiller noen rolle. Så ut fra spillteorien vil vel hver enkelt person velge "vent å se" holdningen.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Greg løser klimagåten (youtube)Jo, han var naturfagslærer. Hadde jeg hatt han, så kunne til og med jeg vist interesse for fysikk og kjemi, tror jeg, for han var overbevisende.
![]() |
|
|