Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo – ... sikkerhetsrem?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 20:56   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Bugaboo – ... sikkerhetsrem?

I går kjøpte vi vogn til jenta vi skal hente i Kina på nyåret. En kjempelekker Bugaboo, som fint går inn i Poloen vår.

Men hva er greia med den remmen som er festet til håndtaket på vognen? Såvidt jeg har forstått skal den festes rundt håndleddet, i tilfelle man glipper vognen. Men er ikke dette å overdrive en smule?

Ikke kan den tas av heller, det ser ut til at den i så fall må klippes av. (Og det er jo litt dumt; det kan jo hende jeg skal til San Francisco en gang... )

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:57   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bugaboo-... sikkerhetsrem?

Vi skjønner heller ikke poenget med den remma, men vi lar den bare henge der.

Gammel 12-12-07, 20:59   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Grattis med et godt kjøp!

Sikkerhetsreima er fin å ha i bratte nedoverbakker eller på glattisen. Jeg ville ikke klippet den av.

Gammel 12-12-07, 20:59   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne remmen er på veldig mange vogner, og jeg bruker den hver dag når det er glatt og jeg går nedover. Og jammen har jeg vært glad for det et par ganger også, når jeg har gått på rattattastumpelumpen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:00   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med vogn, og gratulerer med jenta!

Jepp, det er det den er tenkt som ja. Jeg bruker min rett som det er i bratte bakker. Jeg har nemlig sklidd et par ganger på glatt føre og det er veldig trygt å vite at vogna ikke triller avgårde. Nå har jeg klart å holde tak i håndtaket de gangene det har skjedd, men allikevel...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:03   #6
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bugaboo – ... sikkerhetsrem?

Takk for svar! - Maken til hysteri, var min første tanke, men kanskje jeg blir litt mer varsom nå som jeg er blitt mamma. Da skal jeg la den være på, for det er virkelig ganske bratte bakker her vi bor.

Gammel 12-12-07, 21:11   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke erfaring med Bugaboo, men vi har bremse på vognen vår og det skal ikke bratte bakken til før vi har følt behovet for å lovprise denne. På joggevognen har vi sikkerhetsrem og bruker denne - helt nødvendig når vi løper i nedoverbakker.

Gammel 12-12-07, 21:27   #8
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Bare det beste er godt nok til gulljenten leser jeg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:33   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke bugaboo så jeg vet ikke helt hvordan remmen ser ut, men kanskje den kan brukes på bussen også? Jeg har opplevd at vogna tippet i en krapp sving. Veldig skummelt og kunne vært unngått om vogna var festet til "rekkverket" på et vis.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:37   #10
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Bare det beste er godt nok til gulljenten leser jeg.

Klart det!

Egentlig har jeg vært litt skeptisk til Bugaboo etter det DN-oppslaget om Vognmafiaen. Men vognen er så nett og lett og passer så godt inn i vår lille bil. (For ikke å snakke om at jeg synes den er kjempelekker! Den er mørk grå med rød kalesje. )

Gammel 12-12-07, 21:41   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Signerer de som sier den er lur. Grusbakker, terrengturer, glatta, bryggepromenader, uunvärlig.

Men egentlig skulle jeg bare innom tråden for å fnise litt og si at det er så deilig å se at du må kjöpe barneutstyr.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 22:12   #12
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg brukte alltid den når det var glatt ute og i bratte bakker.
Jeg har holdt på å miste vogn før da jeg deisa på rumpa, skummelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.