Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Europe is a country ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 20:22   #1
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Europe is a country ...

...

(Kilde: youtube.com)

Gammel 14-12-07, 20:24   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Europe is a country ...

Åååh den har jeg lett etter i ukesvis!! Så den for noen uker siden og mistet URL'en, og fant den ikke igjen. TAKK!
Denne må alle se, den er helt genial. Herregud noe så blondt.

Gammel 14-12-07, 20:28   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Synes den er litt trist jeg.. At man kan bli så dum.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:35   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det er jo tragisk. Enda mer tragisk er det jo hvor MANGE amerikanere som tror Europa er et land og at vi har isbjørner og elg i bånd. Min mann har fjørti amerikanske slektninger, og da han var i Seattle i -99, var han på en hagefest med sikkert 100 amerikanere, og omtrent alle ba ham om å fortelle om eksotiske Norge og spurte om vi virkelig hadde isbjørner og elg i bånd, og om vi gikk på ski til skolen osv.

Gammel 14-12-07, 21:33   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Å herregud jeg tror ikke jeg har ledd så godt på lenge!

Gammel 14-12-07, 21:41   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg greide faktisk ikke å le i det hele tatt. Er enig med Isolde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:47   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Så dere ser ikke det tragikomiske i det? Herlighet, jeg klarte ikke la VÆRE å le, men så ler jeg av det meste da. Har en ganske så mørk og lite høytidelig humor.

Gammel 14-12-07, 22:07   #8
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo tragikomisk, men jeg klarer bare ikke la være å le av sånt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:28   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarte å le av "miss-I-personally-believe", fordi det var sånn tragikomisk. Som om noen laget en skikkelig latterlig og frekk parodi på missene, - også var det faktisk virkelig og på ordentlig.

Men denne synes jeg ikke var morsom jeg heller. Det er mer sånn "jammen, jammen ... eh ...". Jeg skjønner ikke at det er mulig å gjøre noe slikt. Å være så lite opplyst, å være så lite smart at man ikke skjønner når man burde lukke munnen sin, å ikke skjønne at man ikke bør stille på et kunnskapsshow når man ikke har en hjerne å skryte av, og ... ja, går det egentlig an å ha så lite selvinnsikt? Man må jo være ganske dum for å ikke ha det, og da blir det så veldig stakkarslig. Stakkars, stakkars menneske.

Gammel 14-12-07, 22:33   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hungary? Is that a country? I've heard of Turkey, but ...

Gammel 14-12-07, 22:55   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så dere ser ikke det tragikomiske i det? Herlighet, jeg klarte ikke la VÆRE å le, men så ler jeg av det meste da. Har en ganske så mørk og lite høytidelig humor.

Egentlig jeg også. Svart humor altså. Men jeg må innrømme at jeg lo ganske godt på slutten av det der Hungary/ Hungry - Turkey-greiene. Men i begynnelsen ble jeg bare himmelfallen og sjokkert.

Det var forresten noe galt med videoen (eller pc-en), for den stoppet hvert tredje sekund omtrent.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 22:57   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe ja jeg ble også litt sånn målløs, klarer nesten ikke å tro at det er ekte. Det KAN ikke være ekte? Men jo, etter å ha feks. sett

videoen så vet jeg jo at det faktisk finnes slike folk overalt.

Gammel 14-12-07, 23:00   #13
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Jeg ler!! Herlighet, dette er amerikanske misser på sitt beste!! Bra underholdning for oss..

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 07:43   #14
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

menatte.. hæ?! det må jo bare være spill, eller? ikke? Nei, blondere går det rettt og slett ikke ann å bli!! : paff:

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 11:25   #15
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Er Kelly så blond...hahahaha
Så hele sesongen hun var med i American Idol ,greit hun var blond ..men sååå blond?..

jeg ler meg rett ihjel av sånnt som dette! Det går jo ikke ann å ikke le!! haha

Gammel 15-12-07, 11:36   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

var jo også ganske god da..

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 11:56   #17
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Hahaha

Men kan hun være seriøs..hehe jeg klarer ikke skjønne at noen kan være så sinnsykt fjerne..hehe.

Gammel 15-12-07, 12:08   #18
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det programmet da jeg var i Canada nylig, collegegutter tapte også for femteklassingene...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.