|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Og en til... |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Pauset
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Ja, så er det overstått. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Godt å høre at du fikk snakke med noen du har kjemi med, for det gjør mye så mye enklere. Og veldig bra at daværende saksbehandler hadde skrevet ned det om timene. Lykke til med skriving av anke.
|
|
|
#85 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Så bra at du møtte på en ålreit saksbehandler, som du i tillegg kjente fra før
|
|
|
#88 |
|
Passiv
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Kjempebra, Jessica. |
|
|
|
#89 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Veit du, en kan bare gi seg ende over noen ganger!! Jeg ringte Eksamenskontoret for en stund tilbake for å spørre hvor jeg skulle levere søknaden om forlenget tid på eksamen(har konsentrasjonsvansker og hukommelsesproblemer og det fortalte jeg henne) og lurte på om det var forsent for det var egentlig over dato. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Så fint at møtet gikk din vei!!!!
|
|
|
#91 |
|
Pauset
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Siste nytt!!! |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Pauset
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...
Nemlig. Derfor syns jeg det er rart. Kanskje det er enda en standardformulering som saksbehandler har glemt å endre.... |
|
|
|
|
|
#96 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Huff så synd Jessica. Håper inderlig at dette løser seg fort |
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...En klage har ikke oppsettende virkning. Det betyr at så lenge det er fattet et vedtak og det er oversendt til Statens Innkrevingssentral så må du forholde deg til kravet fra dem. Det hjelper ikke å kontakte NAV i den forbindelse. Du må ta kontakt med Statens Innkrevingsentral og gjøre en avtale med dem, enten angående betalingsutsettelse eller å få oppdelt beløpet, slik at du bare betaler en liten symbolsk sum ved forfall. Men, som sagt, dette må avtales med Statens Innkrevingssentral. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Come what may...
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Uff for en lei situasjon du har havnet oppi. Skjønner godt at du er lei deg!
|
|
|
#99 |
|
Pauset
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...
Jeg har tenkt å ta kontakt med Statens Innkrevingssentral. Håper da inderlig ikke at de skal ødelegge julen vår fullstendig med at jeg må betale inn nesten 8000,- kr...... Jeg har anket saken og jeg tror jeg står sterkt. Jeg har bevis på at saksbehandler har feilinformert meg. Det er fælt at jeg skal lide fordi jeg har lyst til å jobbe og saksbehandler roter......... Akkurat nå føler jeg bare at jeg blir straffet igjen og igjen fordi jeg har jobbet..... Nesten så jeg har lyst til å gi opp alt.... orker ikke mer rot. Jeg tjener faktisk svært lite på å jobbe siden jeg har mistet attføringspengene..... men jeg har jo et håp om en jobb ganske snart og er derfor villig til å stå på..... |
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
Sv: NAVs måte å skrive brev på ...Du får nok helt sikkert en veldig fornuftig avtale med Statens Innkrevingssentral, enten om utsettelse av betalingen eller avtale om et lite beløp. De bruker være veldig imøtekommende. Lykke til. |
|
|
|
![]() |
|
|