|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?Her i byen selger Godt Brød noen små kvadratiske kakestykker til over 30 kr stykket. Det er en slags mektig sjokoladekake med nøtter (valnøtter tror jeg). Den er mørk, litt klissete, salt og ubeskrivelig god. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?Jeg mener det er denne jeg har oppskrift på i en eller annen skuff. Den er kjempegod og du kan helt sikkert ha valnøtter i røren!
|
|
|
#5 |
|
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?
Tusen takk, skal absolutt prøve denne oppskriften. Har du prøvd den selv? Hva stekte du den i? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?Jeg lager den i en liten springform. Har laget den ofte (dersom det er samme oppskrift, men jeg tror det) og jeg serverer med is og bærsaus innimellom.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?
Oki, en sånn liten rund form? Hvis jeg dobler porsjonen, er det kanskje nok til en liten langpanne? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?Ja, en liten langpanne, tror jeg. Ikke en sånn stor som dekker hele ovnen.
|
|
|
#9 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?En kollega serverte kake i dag, nøttebunn med marsipan og sjokoladetrekk. Skal få tak i oppskriften og legge ut. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har en nydelig oppskrift på konfektkake?Cream Cheese Brownies - oppskrift på http://www.detsoteliv.no/ er mektig og god. Den smaker bedre for hver dag som går. |
|
|
|
![]() |
|
|