|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Duologic HjelpVi kjøpte setet i går på Babyproffsen. De hadde tilbud på det til 2200, og vi kunne bare ikke gå glipp av det tilbudet.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Duologic HjelpJeg har egentlig ikke peiling på det du spør om, men jeg vil si at jeg har et sett med hjul og håndtak som jeg lett selger for 150kr + porto da jeg kjøpte det til, og har sete med ferdigmontert hjul. Åpnet pakken før jeg viste at vårt sete hadde på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Duologic HjelpJo takk for tilbudet, men trenger ikke hjulene
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Duologic HjelpJeg kjoepte dette setet i mai/juni hos babyproffsen? paa Nordbysenteret og da hadde de kun seter som var fikset. Det hadde vaert veldig rart om det fortsatt var mulig aa faa tak i seter med denne feilen, da hele serien ble trukket tilbake i vaar naar dette ble oppdaget?
|
|
|
#7 |
|
Sv: Duologic HjelpTakk for svar dere
|
|
|
#8 |
|
--
|
Sv: Duologic HjelpVårt sete som nå er OK er helt identisk med det setet vi kjøpe tidlig 06. Altså uten hjul. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Duologic HjelpPå vår stol er det en lapp som er hvit og en som er grønn. På den hvite er nummeret OKL635005842, og på den grønne står det OKLR63501832.
|
|
|
#12 |
|
Sv: Duologic HjelpJa den grønne lappen er litt merkelig. Helt lik som den hvite, men har et annet nummer. Må nesten bare ringe Stera til uka. Heldigvis trenger vi ikke setet før i juni.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Duologic HjelpJa jeg håper de vet svaret. Må uansett bytte. Den grønne river jeg bare av, det er jo den hvite som gjelder, og den står jo der den også.
|
|
|
#15 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Duologic Hjelp
Jeg husker ikke hvilken farge det var på lappen på vårt, men vi fikk ihvertfall byttet til ett med hjul, og da vi kjøpte var hjul ekstrautstyr. Så det stemmer med teorien din ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: Duologic HjelpJa merkelig det her.
|
|
|
#17 |
|
Ute på tur
|
Sv: Duologic HjelpJeg vet faktisk ikke om vaart har hjul eller ikke. Vi bruker det til snart 3 aaringen, saa det har ikke vaert sjekket og naa er vi paa island, saa jeg faar kke sjekket ennaa. Men, naar vi kjoept vaart i sommer saa ringte jeg paa forhaand for aa dobbeltsjekke at de hadde seter uten feil, da disse ikke var aa oppdrive i Norge pga tilbaketrekkingen. Saa det hadde vaert merkelig at du hadde faatt sete med feil, men mulig at du har faatt et reparert 2006 sete, som da sikkert var uten hjul og at dette kom som standard paa 2007 modellen *spekulerer vilt*. Jeg betalte ca 3000 for setet paa kampanje si sommer og vet ikke om det er 2006 eller 2007 modell.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Duologic HjelpJa kanskje jeg har fått et reparert sete. Vi har ihvertfall sjekket serienummeret, og det er immelom de som ble trukket tilbake, altså vårt har den feilen. Eller hadde. Veldig rart at de selger det som er feil altså. Jeg skal ta vekk den grønne lappen, for jeg klarer ikke stole på at det skal være reparert isåfall. Jeg skal ha NYTT da. Og Babyproffsen skal få høre dersom dette stemmer. Jeg er i hormonhumøret mitt her nå kjenner jeg.
|
|
|
#20 |
|
Sv: Duologic HjelpSupert om du sjekker Marikken.. Men uansett så er jo den hvite lappen vår mellom sifrene, og er da en av de med feil. Fiiiillern altså. Også helt til Sverige da. Æsj.
|
![]() |
|
|