Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg har lyst til å finne en ny serie å laste ned

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 22:50   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst til å finne en ny serie å laste ned

Nå i disse streike/jule tider, så er det jo stopp i alle seriene mine. Noen som har tips om noen jeg ikke har fått med meg?

Jeg følger stort sett med på Desperate Housewifes, Greys, ER, How I Met Your Mother, Men in Trees, Ugly Betty og Samantha Who.

Jeg følger ikke med på Heroes, Lost, House og Prison Break. Eller jeg har falt av der og kommer nok ikke på det lasset igjen.

Finnes det en serie der ute for meg?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 22:53   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har lyst til å finne en ny serie å laste ned

Årh jeg skulle akkurat til å tipse om Jourmeyman, før jeg så at du jo ikke eier seriesmak, så da får den heller passere.

Gammel 30-12-07, 23:14   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med Ghost Whisperer?

Gammel 30-12-07, 23:42   #4
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Six feet under? :følger ikke helt med:

Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:09   #5
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

One Tree Hill

Gammel 31-12-07, 01:11   #6
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Nip Tuck

Gammel 31-12-07, 01:13   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nip/Tuc! Kyle XY, Private Practice (spinoff fra Gray's), Big Love …
Og så anbefaler jeg deg å prøve deg på nytt på House. Den er bare sååå verdt det!

Gammel 31-12-07, 01:37   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og så anbefaler jeg deg å prøve deg på nytt på House. Den er bare sååå verdt det!

Det samme gjelder Prison Break
Private Practice er forresten elendig, altså!

Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:38   #9
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veronika Mars?

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 08:56   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Årh jeg skulle akkurat til å tipse om Jourmeyman, før jeg så at du jo ikke eier seriesmak, så da får den heller passere.

Merkelig, mannen er helt enig, han ser nemlig på alle de seriene jeg har falt av.

Gammel 31-12-07, 08:57   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nip/Tuc! Kyle XY, Private Practice (spinoff fra Gray's), Big Love …

Private Practice ser jeg allerede på, vet ikke helt hvorfor, den er jo ikke bra.

Skal sjekke ut de andre du nevner, og kanskje jeg får prøve litt House da. (bortsett fra Nip/Tuck, det er ikke en serie jeg likte)

Gammel 31-12-07, 08:59   #12
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Det samme gjelder Prison Break

Jeg har fulgt med på Prison Break helt fram til siste sesong, men er dessverre bare lei.

Gammel 31-12-07, 09:20   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Pushing Daisies? Ny i USA nå i hoest.

Ellers er jeg enig i å gi House en ny sjanse. Selv har jeg gitt Heroes en ny sjanse, og har slukt de foerste 14 episodene nå i romjula. :nedlastingsjunkie:

Gammel 31-12-07, 09:31   #14
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Veronika Mars?

:jepp:
Liker den serien veldig godt!

Gammel 31-12-07, 11:07   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan jo laste ned og se Angela (My so called life) en gang til. Regner med du har sett den før, men den er absolutt verdt et gjennsyn.

Gammel 31-12-07, 11:27   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Criminal minds er ganske gøy synest vi. Men vi ser på på lost og House og vi.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:27   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bones er genialt.
Og CSI
CSI NY, CSI, CSI Miami

Gammel 31-12-07, 12:16   #18
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

McLeod`s daughters anbefales.

Gammel 31-12-07, 14:15   #19
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Lei av Prison break..... Liker ikke Nip tuck...?

Gammel 31-12-07, 14:45   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan se om du finner Freaks and Geeks. Mange fra ER og HIMYM der. Den er litt som "My so-called life/Angela".

Dexter er kvalitet. Jeg vet ikke om den er for alle - men det er ihvertfall det beste jeg har sett på TV de siste årene.

De tidlige episodene av Scrubs er veldig bra. Jeg har ikke fått teften av de når jeg har sett på TV2, for min del var det helt avgjørende å få de inn i store doser fra starten av sesong1.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.