Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Flau trekkjakt til OTH

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 00:50   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Flau trekkjakt til OTH

Jada. Solgte mitt sorte trekk til OTH vogna i sommer, da jeg fikk tak i brunt. Men . . . ble litt lei det brune etter hvert, og er jo egentlig en sort type av natur. Men å finne sort trekk igjen er jo ikke lett. Men nå får jeg antagelig bestilt et 2006 trekk (vogna mi er også 2006 modell) fra Babyjungle. De hadde et liggende, sa han Henning som jobber der. Så kanskje ordner det seg med fjolleriet her i gården.

Blir sort bag også til den, til den lille som er på tur. Og barnehagevogna er sort. Jeg må vel bare innse at det er sånn det må være.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:55   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flau trekkjakt til OTH

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 01:12   #3
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja uff.

Gammel 06-01-08, 10:44   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Åh. Og jeg som har sort trekk og ønsker meg brunt

(Men mitt sorte er godt brukt da, så å bytte ville uansett blitt urettferdig. Skal du selge? )

Hvorfor ble du lei av det brune? Kanskje det er noe som ville skjedd med meg også? *håpe*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 10:52   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et rosa og ønsker meg brunt? Noen som har gode tips til hvordan få tak i et brunt?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 11:48   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Blir sort bag også til den, til den lille som er på tur.

Du er ikke interessert i å kjøpe en nesten ubrukt marineblå bag da? 07-modell, rimelig pris. :appellerer til lommeboka:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:06   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ikke kvitte meg med mitt brune, men så elsker jeg brunt da. Har både brun OTH og brun Bugaboo

Gammel 06-01-08, 13:54   #8
Dronningen
Pauset

Standard

Den sorte bag'n er bestilt for lenge siden.

Synes brunt er kjempefint også, men liker generelt sort best. Syntes det er flere ting som passer til det. Brunt er liksom nestbest for meg da. Syntes desuten det var leit at ikke jeg kunne bytte litt, og at sort trekk er finest mot bumperbaren...

Gammel 06-01-08, 13:58   #9
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har et rosa og ønsker meg brunt? Noen som har gode tips til hvordan få tak i et brunt?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Skal du selge?

Jeg venter baby i mars, og kommer da til å ha bag på OTH. Da tar jeg av mitt brune. Mulig jeg selger det da. Det er kjøpt i sommer og betalte 1700 kr for det da.

Sist redigert av Dronningen : 06-01-08 kl 16:24.
Gammel 06-01-08, 14:19   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Jeg venter baby i mars, og kommer da til å ha bag på OTH. Da tar jeg av mitt brune. Mulig jeg selger det da. Det er kjøpt i sommer.

Her blir det lilla bag og deretter svart OTH-trekk på sportsvognen.
Kommer du til å ha en "mellomvogn" fra de er vokst ut av bag til de begynner med sportsvognen?

Jeg er sånn i stuss selv.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 16:20   #11
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Kommer du til å ha en "mellomvogn" fra de er vokst ut av bag til de begynner med sportsvognen?

Jeg er sånn i stuss selv.

Yes mam. En splitter ny Teutonia Mistral (m/softbag) kom til meg i desember fra Tyskland. Skal ha den som mellomvogn + barnehagevogn. Den er i fargen sort, overraskende lett for å være firhjuling, og har det eminente håndtaksystemet som gjør at du kan vippe håndtakene i steden for å snu sportsvogndelen. Er 2007 modell, så den var på salg i oktober. Utrolig rart å ha ei ny vogn i stua å gå og lukte litt på og kjøre litt over gulvet.

Valgte tradisjonell Mistral, da vi jo skal ha den i barnehagen etter hvert. De har jo en sånn S modell også, men følte ikke at vi trengte noe sånt. Ville ha noe jeg visste hva var.

Gammel 06-01-08, 16:27   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Bilde???
Hva kostet herligheten?

Gammel 06-01-08, 16:37   #13
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Bilde???
Hva kostet herligheten?

Skal se om jeg får knipset noe fine av min egen. Blir gjerne sånn sabla blitz i refleksene inne. Tror den kom på ca. 3000. Kjøpte softbag i Norge da. Egentlig ikke noe vi trengte sånn sett, men ville ha en tilgjengelig. Også hvis vi skal reise nordover, og ha med i bilen til overnattingen. Dessuten var den stilig den også.

Men her ligger en likens en på Finn

Jeg har "finere" og mer praktiske hjul da. Jeg har de lufthjulene/knasterhjulene.

Gammel 06-01-08, 17:23   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Å grattis! Veldig fin! Kanskje jeg skal se om jeg finner meg en brukt.

Gammel 06-01-08, 18:29   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal også ha lilla bag og sort trekk. Dersom vi trenger en mellomvogn blir det isåfall en bagvogn slik jeg ser det nå. En stor, brukt bagvogn

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 18:41   #16
Dronningen
Pauset

Standard

Joda, kunne kjøpt brukt, men siden jeg fikk denne så rimelig, og dette er sistemann hos oss, så ble det litt nytt i steden for. Det blir litt hva man prioriterer. Nå har jeg lagt et pledd over den sånn at det ikke kommer støv på den her i stua.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.