Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir dere påvirket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 09:47   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir dere påvirket?

Ja, liker å bli påvirket - og påvirke... OddMolly hadde jeg i skapet FØR september, og både buggis og skiphop er geniale produkter jeg visste om FØR jeg havnet på forumkjøret.

Men jeg blir påvirket - veldig - av mattrådene her. Fantastiske tråder! Kolonihagen, here I come!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:04   #42
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil ikke si at jeg blir påvirket, men inspirert blir jeg

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:16   #43
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg blir ikke påvirket...Crocsene mine bel kjøpt før jeg hørte om det på noe forum, og ellers så kjøper jeg det jeg har lyst på...

Når det gjelder det å prøve ut matoppskrifter jeg leser om her så føler jeg vel ikke at det er snakk om å bli påvirket, men mer inspirert..

Jeg syns egentlig ordet påvirke er et litt negativt ladet ord.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:34   #44
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mye av grunnen til at jeg fant NM og SM i sin tid var jo at jeg lette etter informasjon og erfaringer om visse produkter. Mange produkter hadde jeg nok ikke oppdaget så tidlig, eller i det hele tatt, hadde det ikke vært for NM. Så ja jeg blir påvirket av tråder på forum. Men mye fordi jeg ønsker å bli påvirket. Jeg ønsker å lære mer om alt mulig rart. Noen av erfaringene fører til kjøp mens andre fører til endring f.eks når det gjelder kosthold. Så lenge alt føles positivt for meg og mine så er jeg fornøyd. Jeg gjør ikke (eller kjøper) ting bare fordi alle andre gjør det, men fordi det er noe jeg ønsker eller trenger.

På visse områder ønsker jeg også å påvirke andres valg gjennom å informerer, som f.eks bilsikring. På andre områder vil jeg bare dele min erfaring, som f.eks når det gjelder vinterdress og vintersko.

Gammel 29-10-06, 13:04   #45
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir påvirket og inspirert av det jeg leser på nettet og på fora. Jeg siler selvfølgelig informasjonen slik den passer meg, og jeg har aldri følt behov for å "herme" etter noen for å imponere

Jeg kjøpte med slynge etter å ha lest om diverse bæredingser på nm, jeg byttet ut en håpløs babybjørn stelleveske mot en skip*hop og jeg var aldri i tvil om at Junior skulle sitte bakovervendt når vi byttet fra babybilstol.

Crocs komme jeg aldri til å kjøpe, men jeg har kjøpt Katvig, Bugaboo og Robees etter å ha sett og lest om disse på nettet.

Gammel 29-10-06, 14:12   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å bli påvirket betyr jo bare at det man leser og lærer har en virkning på en. Selvsagt blir jeg påvirket av det jeg leser på forumet, hva ville ellers være poenget med å delta her?

Jeg blir påvirket til å prøve mat jeg ikke har prøvd før, og til å revurdere oppfatninger jeg har om mye rart; jeg får oppdragelsestips, reiseforslag, tips til gode bøker og filmer og, ja, tips som påvirker hva jeg kjøper. Jeg kjøper generelt forholdsvis lite "utstyr" og bruker lite penger på klær og stæsj til meg selv, men skal jeg ha en vinterdress eller et bilsete, så er det klart jeg blir påvirket av andres erfaringer, anbefalinger og frarådinger. Og dersom noen skriver om noe jeg ikke visste at fantes, men som jeg synes virker kult eller nyttig eller morsomt, så kan det godt hende jeg kjøper det.

Gammel 29-10-06, 14:34   #47
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg blir påvirket

Jeg er en av de første i min omgangskrets som fikk barn og hadde ikke så mange å "snakke barn" med.
For meg fyller et slikt forum en funkson som tidligere sikkert var mye mer vanlig i form av familie og nærmiljø. Vi bor i Oslo og har ingen familie i nærheten. Et nettforum blir, på samme måte som en barselgruppe, et fint sted å utveksle erfaringer.

Til syvende og sist bestemmer jeg jo selv hva slags barnevogn jeg skal kjøpe, når det er på tide å la barna være ute alene og hva slags bilsete vi skal ha. Men det føles mye bedre å basere de avgjørelsene delvis på hva andre foreldre har erfart, enn et reklamebyrå som vil selge et produkt.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:32   #48
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Naturligvis blir jeg påvirket - jeg er den originale meeloper !

Sist redigert av Muad'Dib : 29-10-06 kl 19:45.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:08   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det virker som de som "hever seg over" påvirkningen tror at man nødvendigvis blir presset til å kjøpe noe de ikke trenger eller noe som er mye dyrere enn man har råd til. Det er slett ikke tilfelle for mitt vedkommende, ihvertfall.

Jeg har ikke kjøpt ørten dyre barnevogner, fordi jeg ikke har interessen. Hvis man HAR det, er det jo supert å prate med likesinnede. Det er jo ikke noen forskjell på det og å ha datanerder eller jålejenter som kompiser IRL?

Som Stikka FANT jeg SM da jeg lette etter råd og tips, det hadde da vært usedvanlig tett av meg hvis jeg ikke tok rådene til etterretning.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:33   #50
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det virker som de som "hever seg over" påvirkningen tror at man nødvendigvis blir presset til å kjøpe noe de ikke trenger eller noe som er mye dyrere enn man har råd til. Det er slett ikke tilfelle for mitt vedkommende, ihvertfall.

Kanskje vi oppfatter HI litt forskjellig? Du kan være inne på noe der.

Jeg oppfattet det som et spørsmål om jeg var blitt påvirket til å kjøpe ting jeg ikke egentlig trenger, men at jeg var blitt revet med av massene nærmest og det kan jeg svare nei på. Jeg har ikke sju vogner selv om vognmafiaen mener det er et minimum. Jeg vet ikke hva en skip hop er selv om jeg har sett overskrifter om det mange ganger. Så jeg har jo ikke latt meg påvirke av det jeg oppfatter som andres kjøpemani. Men jeg har latt meg inspirere i mange mattråder, boktråder, filmtråder og oppdragelsestråder. Det er helt sikkert.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:41   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg oppfattet det som et spørsmål om jeg var blitt påvirket til å kjøpe ting jeg ikke egentlig trenger, men at jeg var blitt revet med av massene nærmest og det kan jeg svare nei på. Jeg har ikke sju vogner selv om vognmafiaen mener det er et minimum. Jeg vet ikke hva en skip hop er selv om jeg har sett overskrifter om det mange ganger. Så jeg har jo ikke latt meg påvirke av det jeg oppfatter som andres kjøpemani. Men jeg har latt meg inspirere i mange mattråder, boktråder, filmtråder og oppdragelsestråder. Det er helt sikkert.

:leser HI en gang til:

Jeg er enig i at HI kan oppfattes slik du gjør, Nenne. Men det var ihvertfall ikke den betydningen JEG svarte på, og ikke de fleste andre heller, slik jeg oppfatter det.

Som vanlig er vi kanskje ikke så uenige.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:32   #52
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppfattet det som et spørsmål om jeg var blitt påvirket til å kjøpe ting jeg ikke egentlig trenger, men at jeg var blitt revet med av massene nærmest og det kan jeg svare nei på.

Slik oppfatter jeg også hovedinnlegger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:10   #53
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppfattet det som et spørsmål om jeg var blitt påvirket til å kjøpe ting jeg ikke egentlig trenger, men at jeg var blitt revet med av massene nærmest og det kan jeg svare nei på.

Det var slik jeg oppfattet hovedinnlegget også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:42   #54
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

:leser HI en gang til:

Jeg er enig i at HI kan oppfattes slik du gjør, Nenne. Men det var ihvertfall ikke den betydningen JEG svarte på, og ikke de fleste andre heller, slik jeg oppfatter det.

Som vanlig er vi kanskje ikke så uenige.

Jeg oppfattet det også slik som Scarlett, ikke som Nenne (m.fler)

Gammel 29-10-06, 20:58   #55
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HI informerer:

Jeg lurer ikke på om dere handler fordi "alle andre" har det. Jeg lurer bare på om dere blir påvirket/inspirert når dere ser nye flotte klær, hører om bra parfymer, ser spennende bære-dingser osv osv. Jeg sidestiller vel også på mange måter inspirert og påvirket.

Jeg kjører jo ikke bakovervendt "fordi alle andre gjør det", men fordi jeg har lært mye om barn og sikkerhet i bil etter min tid på forum.

Jeg lager ikke god mat "fordi" Madam mim gjør det. Jeg kjøper ikke Odd Molly fordi Angelique gjør det, men jeg er blitt presentert for klær jeg synes er fine.

Utgangspunktet mitt for å starte diskusjonen var at jeg hørte at ulike forum brukes som markedsføringskanal for blant annet nettbutikker via "vanlige/tilfeldige" brukere. Da ble jeg faktisk ganske overrasket.

Sist redigert av Ingrid-lille : 29-10-06 kl 21:22.
Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:37   #56
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Påverka og inspirert? Sjølvsagt. Med så mykje kunnskap og erfaring om det eine og det andre samla på ein plass, ville det vere utruleg dumt å stappe fingrane i øyrene og lalle høgt for meg sjølv for å unngå informasjon! Eg meinar, det var nettopp for å få svar på diverse spørsmål eg oppdaga nettforum av denne typen i første omgong.

Eg overser det eg veit ikkje passar for meg og mine forhold, og studerar grundigare det andre. Takk for masse nyttig info jenter!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 10:48   #57
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

HI informerer:

Jeg lurer ikke på om dere handler fordi "alle andre" har det. Jeg lurer bare på om dere blir påvirket/inspirert når dere ser nye flotte klær, hører om bra parfymer, ser spennende bære-dingser osv osv. Jeg sidestiller vel også på mange måter inspirert og påvirket.

Jeg kjører jo ikke bakovervendt "fordi alle andre gjør det", men fordi jeg har lært mye om barn og sikkerhet i bil etter min tid på forum.

Jeg lager ikke god mat "fordi" Madam mim gjør det. Jeg kjøper ikke Odd Molly fordi Angelique gjør det, men jeg er blitt presentert for klær jeg synes er fine.

Utgangspunktet mitt for å starte diskusjonen var at jeg hørte at ulike forum brukes som markedsføringskanal for blant annet nettbutikker via "vanlige/tilfeldige" brukere. Da ble jeg faktisk ganske overrasket.

For det første - JA, jeg blir påvirket/inspirert/opplyst! Tror jeg aldri kommer til å kjøpe crocks, men jeg ELSKER Odd Molly-klærne, og hadde nok ikke vært oppmerksom på dem om det ikke hadde vært for dette forumet.

Når det gjelder markedsføring: Jeg innrømmer gjerne at det var grunnen til at jeg meldte meg inn på NM. Jeg er da forretningskvinne, må vite! Da jeg meldte meg inn her la jeg elegant inn link i signaturen min, og den ble like elegant fjernet av admin
"Problemet" er at dette forumet er så bra at jeg tilbringer mye mer tid her enn på NM, hvor jeg strengt tatt burde vært og "jobbet"

Gammel 30-10-06, 11:41   #58
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg blir påvirket, og har endret syn på mye siden jeg fant disse sidene, og NM før det igjen. Jeg mener selv at jeg har fått et mer reflektert forhold til kosthold, barneoppdragelse og helse. Det er veldig mange oppegående og ordsterke folk her på forumet som deler gripende fortellinger og viktige erfaringer, og møtene med fortellingene deres endrer meg.

Når det gjelder klær og utstyr, tror jeg ikke at jeg er påvirket. Jeg kjøper de klærne og det utstyret som passer best for Knøtta, ut i fra hvor vi bor og ut i fra hennes behov. Ellers kikker jeg ofte innom moteforumet, men har ennå ikke kjøpt noe fordi det er omtalt der.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:55   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir inspirert, lærer mye nytt og får øynene opp for ting jeg ikke visste eksisterte. Hvis mange av brukerne mener at et produkt er toppen, går jeg ut i fra at det ihvertfall har noen fiffige sider og bruksområder.

Min personlige smak i forhold til design, bøker, filmer og estetikk blir dog ikke "påvirket". (Sagt med negativt tonefall.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 13:22   #60
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg. Og det ser jeg faktisk på som helt normalt.
På dette forumet (og sikkert andre forum også - for de som er aktiv flere steder) blir jeg stadig vekk presentert for nye produkter, gode råd, nye ideer, ny viten, ny kunnskap, ny inspirasjon og aktuell forskning og dokumentasjon. Jeg blir både påvirket og ofte nysgjerrig av nyhetene som blir presentert her - det hender også at ny kunnskap og ny viten har fått meg til å endre mening om ting jeg tidligere har stått steilt på.
Dette er også en av grunnene til at jeg er aktiv å forumet. Dersom ingen her inne hadde hatt noe nytt å lære meg, hadde jeg sett på dette stedet som en ytterst kjedelig plass å være. Synes det er OK å be om råd, lese om andres erfaring, lese andres linker til aktuelle sider :lat: og utveksle erfaringer med andre kvinner i (stort sett) samme situasjon som meg selv.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.