|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Ja, liker å bli påvirket - og påvirke... OddMolly hadde jeg i skapet FØR september, og både buggis og skiphop er geniale produkter jeg visste om FØR jeg havnet på forumkjøret.
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg vil ikke si at jeg blir påvirket, men inspirert blir jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Nei, jeg blir ikke påvirket...Crocsene mine bel kjøpt før jeg hørte om det på noe forum, og ellers så kjøper jeg det jeg har lyst på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?Mye av grunnen til at jeg fant NM og SM i sin tid var jo at jeg lette etter informasjon og erfaringer om visse produkter. Mange produkter hadde jeg nok ikke oppdaget så tidlig, eller i det hele tatt, hadde det ikke vært for NM. Så ja jeg blir påvirket av tråder på forum. Men mye fordi jeg ønsker å bli påvirket. Jeg ønsker å lære mer om alt mulig rart. Noen av erfaringene fører til kjøp mens andre fører til endring f.eks når det gjelder kosthold. Så lenge alt føles positivt for meg og mine så er jeg fornøyd. Jeg gjør ikke (eller kjøper) ting bare fordi alle andre gjør det, men fordi det er noe jeg ønsker eller trenger.
![]() |
#45 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg blir påvirket og inspirert av det jeg leser på nettet og på fora. Jeg siler selvfølgelig informasjonen slik den passer meg, og jeg har aldri følt behov for å "herme" etter noen for å imponere
![]() |
#46 |
flisespikker
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Å bli påvirket betyr jo bare at det man leser og lærer har en virkning på en. Selvsagt blir jeg påvirket av det jeg leser på forumet, hva ville ellers være poenget med å delta her?
![]() |
#47 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?Ja, jeg blir påvirket |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?Naturligvis blir jeg påvirket - jeg er den originale meeloper !
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 29-10-06 kl 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Det virker som de som "hever seg over" påvirkningen tror at man nødvendigvis blir presset til å kjøpe noe de ikke trenger eller noe som er mye dyrere enn man har råd til. Det er slett ikke tilfelle for mitt vedkommende, ihvertfall.
![]() |
#50 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?
Kanskje vi oppfatter HI litt forskjellig? Du kan være inne på noe der.
![]() |
#51 |
Prettiest mess ever seen
|
:leser HI en gang til:
![]() |
#52 |
navnet sjemmer ingen
Slik oppfatter jeg også hovedinnlegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
--
|
Det var slik jeg oppfattet hovedinnlegget også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Inhabil
Jeg oppfattet det også slik som Scarlett, ikke som Nenne (m.fler)
![]() |
#55 |
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?HI informerer: Sist redigert av Ingrid-lille : 29-10-06 kl 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Påverka og inspirert? Sjølvsagt. Med så mykje kunnskap og erfaring om det eine og det andre samla på ein plass, ville det vere utruleg dumt å stappe fingrane i øyrene og lalle høgt for meg sjølv for å unngå informasjon! Eg meinar, det var nettopp for å få svar på diverse spørsmål eg oppdaga nettforum av denne typen i første omgong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
For det første - JA, jeg blir påvirket/inspirert/opplyst! Tror jeg aldri kommer til å kjøpe crocks, men jeg ELSKER Odd Molly-klærne, og hadde nok ikke vært oppmerksom på dem om det ikke hadde vært for dette forumet.
![]() |
#58 |
interlektuell
![]() Sv: Blir dere påvirket?Ja, jeg blir påvirket, og har endret syn på mye siden jeg fant disse sidene, og NM før det igjen. Jeg mener selv at jeg har fått et mer reflektert forhold til kosthold, barneoppdragelse og helse. Det er veldig mange oppegående og ordsterke folk her på forumet som deler gripende fortellinger og viktige erfaringer, og møtene med fortellingene deres endrer meg.
![]() |
#59 |
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg blir inspirert, lærer mye nytt og får øynene opp for ting jeg ikke visste eksisterte. Hvis mange av brukerne mener at et produkt er toppen, går jeg ut i fra at det ihvertfall har noen fiffige sider og bruksområder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Ja, det gjør jeg. Og det ser jeg faktisk på som helt normalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|