Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan er din parfymebruk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 14:01   #21
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er din parfymebruk?

Bruker hver dag. Nå går det i Flower bomb, Allure og Deep red.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 14:05   #22
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Svært diskret. Bruker litt parfyme når jeg pynter meg, skal ut om kvelden eller sånne ting. Har strengt parfymeforbud på jobb, og det blir liksom ikke til at jeg skynder meg å ta på litt parfyme på vei hjem...

Forresten har jeg en fra Clinique som lukter litt sånn eterisk. Eller i følge min venninne "som en somalisk dame". (Kompliment, om noen skulle finne på å tvile).

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 14:07   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før brukte jeg bare bittelitt parfyme til fest, men de siste to åra har jeg sluttet helt. Den siste jeg hadde var Allure fra Dior, og den likte jeg godt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:33   #24
Left
Passiv

Standard

Når jeg ikke er i praksis eller på jobb (jobber i helsevesenet) bruker jeg parfyme nesten daglig. Men veldig moderat.
På jobb er det uaktuelt å bruke parfyme, siden man aldri vet hva slags pasienter man kommer i befatning med.

Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:44   #25
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Ytterst beskjedent. Ei lita prøveflaske med Samba (?) har vel vart i ca 2 år no. Berre veldig spesielle anledningar, med andre ord.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:19   #26
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Bruker parfyme stort sett hver dag. Har mange forskjellige som jeg skifter på; blant annet Ralph Lauren - Romance, Issey Miyake - L'eau de Issey og D&G - Light Blue.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:43   #27
meloni
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
meloni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hver dag! Akkurat nå bruker jeg Sicily fra Dolce & Gabbana.

meloni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:49   #28
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bruker parfyme nesten hver dag.
Alt fra alien, Jean Paul Gaultier - La femme, Deep red, Issey Myiake (?), Ming shu til litt tyngre festparfyme som Givenchy sin hot coture.

Gammel 07-01-08, 20:56   #29
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker parfyme stort sett bare når jeg skal ut på noe, aldri på jobb. Når jeg bruker så er favoritten Jean Paul Gaultier(den flaska som er formet som en kropp)

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:11   #30
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker parfyme stort sett daglig, akkurat nå så bruker meg mest CKin2U av Calvin Klein og Amour av Kenzo.

Gammel 07-01-08, 22:17   #31
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker parfyme hver dag - akkurat nå går det i DKNY (grønn, rund flaske som jeg ikke husker navnet på)

Gammel 07-01-08, 22:20   #32
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker Tommy Girl til hverdags (fra Tommy Hilfiger).

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 22:37   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tåler dessverre svært få parfymer, og mange er veldig migrenefremkallende. Det er ikke få jobbdager som har blitt ødelagt av damen ved siden av. For ikke å si partykvelder.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:01   #34
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker noen ganger en snill og mild en ja - er det en fra Naomi C, tro?
Jobber i barnehage, og begrenser meg derfor på dagtid...

Gammel 12-01-08, 00:40   #35
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Jeg bruker enlett parfyme akkuratt nå som heter KENZO! Har på meg parfyme stort sett hver dag. Men jeg liker best "lette sommerparfymer" eller snurper det seg i halsen!!

Gammel 12-01-08, 00:53   #36
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg bruker parfyme hver dag.
Akkurat nå bytter jeg mellom Chacracel-Amor amor og D&G-Light blue.

Gammel 12-01-08, 00:58   #37
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker skjelden parfyme. Glemmer å ta det på meg. Den heter forresten Envy Me.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 01:06   #38
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tåler ikke parfyme. så bruker svææært lite av det ja.

men aldri fått hørt at eg lukter vondt*ler*

Gammel 12-01-08, 01:11   #39
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den er ganske moderat. Jeg bruker J'adore og en sjelden gang i blant, So fra Givenchy.

Gammel 12-01-08, 02:05   #40
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker parfyme daglig. Akkurat nå går det i L'eau d'Issey fra Issey Miyake.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.