Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg forventer jubel og skryt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 21:01   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forventer jubel og skryt!

Jeg og resten av familien skal flytte ut midlertidig i forbindelse med oppussing snart og er ikke i hus igjen før til jul. Derfor har jeg vært flink og ordnet julegaver nå. Jeg gjentar: Jeg har ordnet julegaver nå!

Jeg mangler 4 stykker! 8 uker før jul!!! Heia meg! Også så mye penger jeg har spart. Jeg er ikke gjerrig av meg altså, og jeg har egentlig sjelden hatt bedre råd (uten at det betyr at jeg har god råd, altså :byråkrat: ) enn nå ettersom jeg har vært i fast jobb en stund men det er jo som man sier. Det er dyrt å være fattig. Når man jevnt har penger, kan man kjøpe når det er gode tilbud, når man finner noe fint til akkurat den broren eller vennen. Det er veldig fint. Også slippe å stresse rundt med lister og lapper, slippe å vente på postforsendelser og pakkelapper, ikke finne akkurat det man vil ha til noen.

Noe så herlig...Jeg har forresten ikke kjøpt til Kjære enda, men da har jeg råd til noe ordenlig fint Og noe fint fra Odd Molly til meg selv?

Gammel 29-10-06, 21:02   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Gratulerer!!! Er det ikke deilig?!

Jeg er nesten ferdig jeg og, har bare 2 stk igjen. For jeg har planer om å føde i desember

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:04   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får både jubel og skryt frå meg, Mim. Bra jobba! Ikkje verst å vere (nesten) ferdig med julegåvene før vi startar på november.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:05   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

:jubel og skryt:

Gammel 29-10-06, 21:07   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:jubel&skryt:

Kjenner jeg er ikke så rent lite misunnelig! Har ikke startet gavekjøpene enda.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:10   #6
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bra jobba.
Jeg har kjøpt noen, og har laget liste over resten. Så jeg må bare får tid til å komme meg ut og få handlet. Har også planlagt en rolig desember med masse kos, istedenfor stress og mas.

Gammel 29-10-06, 21:12   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flinke, flinke deg! Eneste gangen jeg har klart det der var da jeg hadde termin i desember.

Her er seinhøsten en eneste stor oppsamling av bursdager, så jeg kommer liksom ikke i gang før de er overstått. men jeg har kjøpt litt kalenderting, da. :trøsteklapper selv på skulderen:

Gammel 29-10-06, 21:13   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Bra jobba.
Jeg har kjøpt noen, og har laget liste over resten. Så jeg må bare får tid til å komme meg ut og få handlet. Har også planlagt en rolig desember med masse kos, istedenfor stress og mas.

Jeg skal ha en merkelig førjul i et Tilsammansaktig kollektiv, hvor vi skal kose oss med røkelse og myrra, morsomme pepperkaker og gløgg til alle!

Gammel 29-10-06, 21:13   #9
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg skal ha en merkelig førjul i et Tilsammansaktig kollektiv, hvor vi skal kose oss med røkelse og myrra, morsomme pepperkaker og gløgg til alle!

Gammel 29-10-06, 21:16   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jubel til deg

Har igjen tre -fire gaver jeg også

Lykke til med kjøp av Odd Molly julegaven til deg selv fra deg selv

Gammel 29-10-06, 21:21   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Det må jeg si! Jeg skal begynne i kveld, jeg. *gulp*

Gammel 29-10-06, 21:22   #12
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Imponert og misunnelig!

Flinke, handlekraftige Mim.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:22   #13
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Wow!

Gid det hadde vært meg, var min første tanke. Jeg tenker hvert år at jeg skal begynne tidlig, men klarer det visst ikke helt likevel.

Var det så herlig at du vil prøve å gjenta det til neste år? Eller ble det bare slik pga oppussingen? :nysgjerrig:

Gammel 29-10-06, 21:22   #14
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Wow, så flink du har vært!
Har begynt litt, og håper å finne litt etterhvert slik at jeg slipper rushet rett før. Men, slik jeg kjenner lus på gangen så blir det stress uka før.
Men ambisjonene har jeg iværtfall.

Ha det en trivelig tid i "Tilsammans"!

Gammel 29-10-06, 21:24   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jubel og skryt herfra også! Og tenk så god råd du får når desemberlønnen kommer, og gavene allerede er i boks! (Vi tenker vel å legge inn en Amazon-bestilling (til oss selv) i dag; kanskje vi skulle ta alle julegavene med det samme?)

Gammel 29-10-06, 21:25   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Med to desemberbarn selv, så prøver jeg alltid å være ferdig med gavene i løpet av november. Da har jeg kun bursdagene og min kjære å handle gaver til.
Så nyt førjulstiden Mim, du har noen deilige uker foran deg som kan brukes til gløgg og pepperkaker med god samvittighet.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:26   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så flink du er.

Er det ikke godt å være kommet så langt?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:27   #18
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flinke mim

Gammel 29-10-06, 21:30   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

*imponert og ganske misunnelig*

Du får nyte en november og desember fri for "stresse-rundt-på-jakt-etter-perfekte-gaver-til-de-som-har-alt"

Gammel 29-10-06, 21:33   #20
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott gjort Mim!
Skulle ønske jeg hadde hatt anledning til det samme. Har et ønske om å være tidlig ferdig med handlingen. Nyte førjulstiden med julebaking, laging av julepynt, tid til masse besøk av venner og familie, rett og slett nyte tiden for en gang skyld!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.