Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Troll Monster vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 19:01   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Troll Monster vinterdress

Noen med erfaring? Tror den var ny i 2007 og no har de den på tilbud så lurte på å kjøpe den til neste sesong. Den virker veldig bra, men lurer på om den er litt stiv siden den har dette forsterkningsstoffet over hele dressen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 19:33   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Troll Monster vinterdress

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Noen med erfaring? Tror den var ny i 2007 og no har de den på tilbud så lurte på å kjøpe den til neste sesong. Den virker veldig bra, men lurer på om den er litt stiv siden den har dette forsterkningsstoffet over hele dressen.

Er den på tilbud i butikk, i såfall hvor da?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 19:37   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hvordan ser den ut? Vi har en, men den mener jeg heter prinsesse eller noe?

Gammel 10-01-08, 19:42   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror den Monster dressen er ganske lik den RampeTroll vi har
RampeTroll har også det forsterkningsstoffet .Den er ikke stiv overhodet.
Helt super dress og barnehagen skryter uhemmet.
Minsten er aldri våt.Ikke på føttene heller, ReimaTec støvler, ny modell høsten 2007.Mye lettere enn den forrige modellen.
Minstemann skal få ny Troll Monster eller RampeTroll.

Gammel 10-01-08, 22:19   #5
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også Rampetroll til ham i år og er veldig fornøyd, men Monsterdressen har visst forsterkningsstoffet over hele dressen.

Her er link: http://www.kidsfashion.no/kf/produkt...ress_fra_troll

Gammel 10-01-08, 22:23   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også Rampetroll til ham i år og er veldig fornøyd, men Monsterdressen har visst forsterkningsstoffet over hele dressen.

Her er link: http://www.kidsfashion.no/kf/produkt...ress_fra_troll

Fin dress. Men det ser ut som en høstdress?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:23   #7
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Eldstemann har Monster-dressen. Tror kanskje jeg endelig har funnet en dress som han ikke vil klare å slite hull i. Krysser fingre for det.

Den er ikke stivere enn Ticket-dressen til minsten. Virker ganske vanntett og varm. Ren ull innvendig.

Gammel 10-01-08, 22:40   #8
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Fin dress. Men det ser ut som en høstdress?

Nei, det er vinterdress med ullfor.

Gammel 10-01-08, 22:41   #9
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Eldstemann har Monster-dressen. Tror kanskje jeg endelig har funnet en dress som han ikke vil klare å slite hull i. Krysser fingre for det.

Den er ikke stivere enn Ticket-dressen til minsten. Virker ganske vanntett og varm. Ren ull innvendig.

Oki, så det er ikke glatt stoff over ullforet?

Gammel 11-01-08, 11:01   #10
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
B@mbi er litt kul
Standard

Oki, så det er ikke glatt stoff over ullforet?

Nei, det er det ikke.
Går forresten helt greit sånn og.

Gammel 17-01-08, 21:25   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt Troll Monster til minsten i dag.
Den så utrolig fin ut og ikke minst slitesterk.

Min sære lille krabat likte den også , håper det varer

Nydelig farger, oliven kjøpte jeg.
Kjøpte også oliven regnbukse fra Troll.
Trenger det nå om dagen

Gammel 17-01-08, 21:29   #12
Marge

Marge sin avatar

Standard

Jeg fikk Sitron til å kjøpe til meg til halv pris på salget.
Snille Sitron.
Hysj.

Gammel 17-01-08, 21:48   #13
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Vi har rampetrolldressen og er kjempefornøyd. Utrolig god passform, kjempevarm og dønn vanntett.
For du som lurte, ja, det er glatt stoff utenpå ullforet som er inni dressen. Ulla er mellom det tynne stoffet og ytterstoffet, altså det er tre lag stoff.

Vi har allerede sikret oss så vi har en rampetroll dress til neste vinter og. Jeg har både den og Reima, men jeg liker Troll dressen best, bedre passform og den sitter bedre rundt støvelen pga borrelåsen nederst på bena.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 01:48   #14
Marge

Marge sin avatar

Standard

Vi har også rampetrolldressen til eldstemann i år, og er kjempefornøyd. Kjøpte den brukt her inne på FP.

Gammel 18-01-08, 02:08   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

To av jentene mine har Rampetrolldress og Monsterdress. Vi er kjempefornøyde med begge! Slitesterke, vanntette og varme.

Gammel 18-01-08, 09:49   #16
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Troll Monster, det er den som er ekstra slitesterk? Den er fin, mye penere enn Rampetroll synes jeg.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 10:05   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Hadde med Monster dressen i barnehagen i dag og de ansatte ble veldig begeistret.De gledet seg til å prøve den ute i dag

Gammel 18-01-08, 10:11   #18
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Du må rapportere her, Angelique, når du får tilbakemelding fra bhg.
Jeg er veldig interessert i å høre andres erfaringer da jeg vurderer denne til guttene til høsten/vinteren.

Gammel 18-01-08, 10:30   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker dressen veldig godt, men den passet ikke min jente. Den var for kort i ryggen, dvs den strikken i livet hang langt nede på rompa. Jeg har tenke å prøve igjen neste år for å se da, for jeg likte typen godt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 21:11   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte den til eldstemann på 5 i høst, og syntes den virket kjempefin. Men han likte ikke ullfôret så den bel byttet inn i en Reimadress. Desverre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.