|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Steike, for en barnslig oppførselNaboen vasket nettopp gang + trapp for første gang siden de flyttet inn for over 1,5 år siden. Og hva ser jeg? Hun stoppet ved sin egen dør og skøyv bare sand og skit mot vår
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselHuff, jeg kjenner faktisk til det. Vi har en kommunal leilighet oppfor oss i blokka, og det har kun vært faenskap og dritt (2 familier) siden vi kjøpte denne leiligheten for 3 år siden. De som bodde der før ble til slutt kastet ut og da var jeg på randen av sammenbrudd. Men de nye som er kommet er ENDA verre! De snakker fader ikke norsk, og har fått 2 klager fra styret nå, men de driter i det. Eller, de forstår jo ikke noe, men det må da gå an å spørre noen om hva klagen betyr i stedet for å bare drite i det.
![]() |
#3 |
Like blid!
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselAll sympati! Vi har hatt slike naboer, vi også. Det var en fryd å flytte fra de!
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselDisse her er norske til og med. Eller, hva hjelper det vel.
![]() |
#5 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførsel
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
Hva pokker er det for en kommentar?
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() |
Bare en kommentar til Isets svar om at de trengte tolk. Altså, våre naboer forstår hva man sier men driter i det
![]() |
#9 |
*elsker ENGA*
|
Ser du bor i Akershus, det gjør vi også, på Romerike, bodde på skedsomokorset da vi hadde de gale naboene. Så flyttet vi til Eidsvoll, til hus på 250 kvm, totalt oppusset (selv om vi har brukt MYE på oppussing allikevel). Vi betalte 850000 i 2001 og fikk 975000 for vår 65 kvm 3 roms. Det jeg vil med innlegget er bare å illustrere hva man får for pengene ved å kjøre 6 mil lenger unna Oslo, men like langt fra Gardermoen begge veier...
![]() |
#10 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselDu har all min sympati.
![]() |
#11 |
Fjott
|
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselBlæh! Kjenner at respektløse mennesker rangerer høyt på den korte listen av ting som får meg til å koke.
![]() |
#12 |
Helt konge
|
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselEr det jeg som er morgengretten, eller er denne tråden spekket med fordommer og generalisering overfor de som bor i kommunale leiligheter, de som ikke kan snakke norsk og de som røyker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Da er i så fall jeg morgengretten også....Jeg reagerte særlig på det med de som ikke snakket norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Steike, for en barnslig oppførselJeg skjønte hva hun mente, nemlig et svar på Isets innlegg om utlendinger som ikke forstår hva de blir fortalt. Naboene til Bambi skjønner til og med språket, uten å bry seg. (Ergo ingen unnskyldning.)
![]() |
|
|