|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Ja, jeg mener å ha sett en liknende tråd om dette for ikke lenge siden, men klarer ikke å finne den nå.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Ingen?
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Det var ikke salg når jeg var der forrige uke, men jeg spurte ikke om det kom til å komme elns. heller.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Takk for svar. Regnet egentlig med det, siden det ikke var på nettsiden. Ofte har ikke slike butikker vintersalg før vintersesongen er over.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Hehe, du kan så si Desembermamma!
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Nøstebarn har aldri salg på nettbutikken. Men en gang i året har dei utsalg i butikken. Det blir aldri annonsert. Går på munn til munn metoden slik eg har forstått det. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Og det er aldri i januar slik eg har forstått men på våren en gang |
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Så bra tiril!
|
|
|
#10 |
|
Live and let live
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Noen må sende meg en beskjed når det skjer altså! :melder meg på meldeliste-pakt-greie: (
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Eg skal informere når eg veit meir,om eg får snusen i det då vel å merke |
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Skriver meg opp på "munn-til-munn-lista."
|
|
|
#13 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?*også på munn-til-munn-lista* evnt. *skrik det ut på FP-lista*
|
|
|
#14 |
|
Weeeee
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Supert! Da kan vi ha det som avtale at den første som oppdager salg der "skriker" ut her inne .... og så holder vi liv i tråden slik at flest mulig får en mulighet til å få det med seg *smarte*
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Jeps, det er lurt!
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 15-01-08 kl 17:21. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Er det ikke bare å ta en tlf til butikken, da?
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?I fjor ble salget anonsert i avisa |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?
Joda, men jeg må innrømme at jeg føler meg litt teit hvis jeg skal ringe og kun spørre om salget. Akkurat som om jeg aldri handler der til fullpris, selv om jeg gjør det. Det er jo bare det at det er kjekt å kunne spare noen kroner.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?Eg har spurt i butikken og der var dei veldig vage på når det er. Men fekk til slutt lirka ut av ho at det var på våren en gang. |
|
|
|
#20 |
|
tankefull
|
Sv: Salg på Nøstebarn-butikken i Oslo? Noen som vet?
Jeg kan ikke huske å ha opplevd at det er salg i Nøstebarnbutikken, men de har hatt salg, med 30% på endel utgående varer når de har byttet farger på Ullfleece osv |
|
|
|
![]() |
|
|