|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!http://www.gracobaby.com/assets/imag.../7951MTR_z.jpg
|
|
|
|
#63 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg husker ikke hva vi betalte på Fru Lyng. Det koster $30-ish på nettet, ser jeg. Det er vel 150 raske med kursen nå.
|
|
|
#65 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!
Det gjør jeg ofte. Smiley som punktum, eller punktum etter smiley. I allefall ikke punktum også smiley. Jeg rir min egen hest akkurat der |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg kjører for øvrig rett ut av bussen med forhjulet først, hvis bare sjåføreren senker den. :extremely wreckless:
|
|
|
#68 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det går greit på all snøen og holkeføret som har vært nå, og det må vel være det verste underlaget som finnes. Det som er umulig med det, er å dra vogna baklengs opp en trapp eller inn på buss. Men mitt går hvertfall lett å klipse av og på.
|
|
|
#69 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Vesla var 2 år og 4 mnd da hun fikk lillebror. Hadde kun en lett trille i tillegg til vogna, som vi brukte når vi visste at hun måtte gå veldig mye dit vi dro. Ellers gikk hun hovedsaklig ved siden av. Hun gikk også en del før hun fikk lillebror, så tanken om søskenvogn var faktisk ikke der. Ikke før i ettertid ser jeg jo at andre har det. Men vi klarte oss fint uten. Nå er ikke barnehagen så veldig langt fra oss da, og når vi gikk turer så tok vi jo det rolig. Man legger jo opp ting etter forholdene. Tok bussen til byen, et.c. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!2 år og 2 mnd mellom mine, og jeg har aldri hatt behov for søskenvogn. Ståbrett derimot, det har blitt flittig brukt. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Vi hadde forøvrig Teutonia-vogn med Teutonia sitt ståbrett med lufthjul, de fungerer overalt. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
tankefull
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Vel, jeg hadde en P&T til mine to minste. Solgte den i høst, da mellomste var 2år og 9mnd, og nå angrer jeg som en hund, og er på jakt etter en ny |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg lurte også veldig på hva søskenvogn jeg skulle ha før lillebror kom; det er 2 år og 2 mnd mellom. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
St(r)ikkeplante
|
Jeg fikk med hjulebeskyttelse til E3, men tok de av igjen. De ble bare i veien, og gikk litt inni hjula hver gang det ble ørlite mindre luft.
|
|
|
#75 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Nå har jeg drømt om PT-vogner og store, hårete, svarte edderkopper i hele natt |
|
|
|
|
|
#77 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Vi kjøpte søskenvong da 4'ern kom. Da var 3'ern 15 mnd, så det er jo endel forskjell fra din situasjon. Nå er de 2 og 3 år og vi bruker den på tur hver dag.
|
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg hadde ikke klart meg uten søskenvogn i hvert fall. Det geniale med Phil&Teds er jo at du behøver bare en vogn. Sport er i tillegg enda bedre enn e3 å trille, jeg har hatt begge. Riktignok hadde jeg Sport kun som singelvogn. |
|
|
|
#79 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Det kan faktisk se ut som vi får kjøpt en pent brukt Sport til 3000 kroner |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenvogn - jeg klarer ikke å bestemme meg!Jeg har en brukt du kan få kjøpe om du er interessert. Tror det er Carena, husker ikke helt. Den er svart og jeg betalte 450,- for den ny.
|
![]() |
|
|