|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sirkus = organisert dyremishandlingTårene bare renner å jeg er kvalm å forbanna...
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln" Sist redigert av syllan : 18-01-08 kl 09:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Sorry, jeg orker ikke se sånt. Jeg gikk ut av den siden før videoen startet.
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Jeg har ikke klikket på linken, men jeg boikotter sirkus fordi jeg mener det er dyremishandling å bure inne digre elefanter og reise rundt i små vogner med dem.
|
|
|
#4 |
|
Opp og ned
|
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.
Sammer her. Skjønte det vist tidlig jeg da, var på sirkus da jeg var rundt ti år og har ikke vært siden pga. forholdene til dyrene.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Jeg så videoen og det var forferdelige greier. Men ikke så veldig relevant for norske sirkus er det jo ikke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fjott
|
Som jeg skulle skrevet det selv..
|
|
|
#7 |
|
Viking F.K !!
Mener du det er greit at de står i bås ca 20 timer til døgnet? Å tilbringer stooore deler av livet sitt i en trailer..?
|
|
|
#8 |
|
Viking F.K !!
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Jeg har heller ikke vært på sirkus siden jeg var liten å blir egentlig kvalm bare av å se sirkusplakater
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Jeg har heller ikke klikket på linken, men jeg går ikke på sirkus. Å leve for å bli vist fram er ikke et verdig liv. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Jeg boikotter også sirkus. At det er FÅ dyr i Norge, er irrelevant. Sirkus burde ikke inneholde dyr. Enkelt og greit.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
I Trondheim står ponniene ikke i bås men i inngjerding. Mulig de var inne om natten. Veien går slik at en ser sirkustomten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Trengte ikke noen video for å vite det. |
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Jeg orker ikke se linken men har visst dette i alle år. Går SELVSAGT aldri på sirkus, man har da vett. Det er mye annet koselig man kan gjøre enn å gå og se på organisert dyremishandling. Uansett om akkurat DET og DET sirkuset er "snillere" synes jeg man bør boikotte selve næringen slik at de forstår alvoret!
|
|
|
#14 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandlingSirkus er ikke et ok liv for dyrene nei. De blir fraktet land og strand rundt, i trange biler, og når de er på en plass, så blir de henvist i minimale innhegninger når de ikke opptrer. Rett og slett et uverdig liv for dyrene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sirkus = organisert dyremishandlingGår aldri på sirkus. Ellers er jeg enig med Maz i at forholdene for norske slaktedyr ikke nødvendigvis er så mye bedre, men de fleste spiser allikevel kjøtt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer disse to!
Selv om de står i inngjerding når de oppholder seg på Lade, så vet vi jo lite hvor mye de oppholder seg inne i trailer på veien. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Sirkus = Organisert dyremishandling.Så pussig, tenkte å lage en slik tråd i går, men det ble ikke. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sirkus = organisert dyremishandlingKUnne gått på sirkus om det ikke var dyr der. Men lar eldste gå med faren.
|
|
|
#20 |
|
Viking F.K !!
Sv: Sirkus = organisert dyremishandlingJeg lar ikke jentene mine gå på sirkus i det heletatt..
|
![]() |
|
|