|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Har bestilt babyhawk fra USAJeg har falt pladask for øyenstikkermotivet på babyhawk, og tenkte jeg likegjerne kunne bestille min egen "custom made" i de fargene jeg ville på babyhawk.com. Hvis jeg regner med moms og forenklet tollbegyr, samt frakt, kommer det på ca det samme som hvis jeg bestiller gjennom norsk nettbutikk. Var dette lurt, mon tro? Noen andre som har bestilt derfra? Regner med det kan ta litt tid, da, ordren kunne da ca 2 uker å behandle i USA (pga custom made), og deretter går den med USPS, som sikkert skal ta seg en svingom med linieaquaviten før den når fram, pluss evt tollbehandling... Ja, ja, trenger den jo ikke på en stund ennå.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har bestilt babyhawk fra USAMei tai kan brukes fra begynnelsen, men jeg synes det var mye bedre å bære i sjal. Det er og mye varmere. Så om du fek skal bære ute nå i vinter ville jeg hatt en sjal. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Har bestilt babyhawk fra USAJeg foretrekker Moby Wrap de første mnd. med baby. (Kilde: youtube.com) Også brukte jeg babyhawk fra tja, 4 mnd. alder omtrent. Og bruker fortsatt MT til avkommet på over 4 år. Med MT til nyfødt forresten, må man bære i froskestilling, altså med bena inni MT'n, ikke ut. Men fra rundt 4 mnd. alder kan de ha bena ut. MT'n din høres lekker ut!
|
|
|
#4 |
|
trøtt
|
Sv: Har bestilt babyhawk fra USAJeg bestilte fra USA og det gikk greit. Jeg bestilte en tosidig med lommer, så den ble en del dyrere. Det tok sin tid å få det, men jeg ventet ikke lenger enn at jeg kunne leve med det.
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Har bestilt babyhawk fra USAJeg har bestilt direkte fra Babyhawk tidligere. Tror det tok ca. 4-5 uker fra jeg bestilte til jeg fikk den. Den er veldig fin å bruke helt fra nyfødt med babyen i froskestilling, men jeg ville hatt et elastisk sjal i tillegg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Re: Har bestilt babyhawk fra USA
Pappaen i denne videoen bærer i et Tricot Slen sjal. Dette er også et elastisk sjal slik som MW. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Har bestilt babyhawk fra USAHei, gratulerer med bæretøy. |
|
|