|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en klemmer ?
Samme her. Jeg liker godt å dele ut klemmer og å få dem.
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
![]() |
Sv: Er du en klemmer?Er nok ikke en stor klemmer, nei, men tar gjerne imot klemmer fra andre
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en klemmer?Ja, jeg er en klemmer. For spesielt innvidde så kysser jeg på kinnet også. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du en klemmer?Eg klemme dei eg har lyst å klemme, og som eg veit likar å bli klemt på. Av og til er det mange, av og til er det få.
|
|
|
|
#28 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Er du en klemmer?
Eg og Toffen har vel signert kvarandre på dette spørsmålet før, så kvifor endre på det |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en klemmer?Jeg klemmer gjerne familie og nærmeste venninner, ellers er jeg ikke noe stor fan. I Frankrike ble jeg alltid stresset av å måtte klemme på vilt fremmede, og det å aldri vite om det var to eller tre klemmer. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du en klemmer?Jeg er vel omtrent som Toffen og Alfa. Jeg synes det er hyggelig med klemmer fra folk jeg liker, men tar ikke så veldig ofte initiativ til det selv. (Mann og barn unntatt.)
|
|
|
#31 |
|
Ute på tur
|
Jeg også. Jeg er dog mye mindre kosete enn familien min som er kyssere av rang (helt vanlig på Island).
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Er du en klemmer?Jeg er en klemmer i ny og ne. I utgangspunktet er intimsonen min meeeget stor, men noen utvalgte få koser og klemmer jeg på støtt og stadig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Er du en klemmer?Jeg har blitt litt skadd av nettet, merker jeg. Slenger fort på en |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Er du en klemmer?Uff, nei. Jeg liker ikke å bli tatt på. (Bortsett fra av mann og barn.) Husker med gru fra da jeg var liten og måtte "gi klem for ellers blir tante lei seg". |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en klemmer?Jeg er ikke en klemmer, og misliker klemming av andre enn ungene. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en klemmer?Ikke-klemmer.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du en klemmer?Jeg er absolutt ingen klemmer til vanlig, men det hender jeg slår til i spesielle situasjoner. Privatsonen min er rimelig stor og jeg kan synes det er ganske ubekvemt når folk kommer tett opp til meg eller gi meg klemmer når jeg ikke er forberedt på det. Jeg har noen venninner som jeg vet er "klemmere" og da føles det helt greit å bli klemt på. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en klemmer?Jeg er nok ikke en klemmer annet enn at jeg koser masse med mann og barn, men tar sjelden initiativ til å klemme andre enn nær familie. |
|
|
|
#40 |
|
I could be violet sky
Hvor: Oslo
Sv: Er du en klemmer?Eg er vel eigentleg ikkje nokon naturleg klemmar, sidan eg tek meg sjølv i å tenkje både lenge og vel over om "skal eg klemme ho/(han) eller skal eg ikkje" rett som det er. Nokre gonger seier det seg sjølv at det passar å klemme, andre gonger er det ikkje spørsmål ein gong. Men ganske ofte er det litt ... ja, vanskeleg.
|
|
![]() |
|
|