|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg fikk en e-post...Det er en fin historie, og jeg at mange skoleklassr gjør dette som et ledd i anti-mobbearbeidet.
#22 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk en e-post...Når de feirer bursdag i barnehagen til Storesøster, skriver de på et kort hvilke fine ting de andre barna sier om bursdagsbarnet. Veldig lurt å lære barn å se etter positive egenskaper hos andre.
#23 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Jeg fikk en e-post...Ja, da satt jeg her med tårer i øynene, og ble litt inspirert til arbeidet videre med klassen min. Mange av elevene er ikke alltid så enkle å være glad i. Sist redigert av Pamina : 31-10-06 kl 19:17. |
![]() |
![]() |
#24 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Jeg fikk en e-post...Den var søt!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk en e-post...Det var en tankevekker. Virkelig.
#26 |
Aktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg fikk en e-post...Jeg har et sånt brev liggende i en alt-mulig-boks på nattbordet mitt. Det er snart 5 år gammelt og jeg har ingen kontakt med de som skrev det, men det varmer fortsatt. |
![]() |
![]() |
|
|