|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva tenker du om noen venner plutselig tar turen innom? | |||
| Panik, panik, panik! Her må det ryddes! |
|
84 | 42,42% |
| De har nok sett det mer rotete enn hva det er nå. |
|
16 | 8,08% |
| Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
90 | 45,45% |
| Annet |
|
8 | 4,04% |
| Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?*stress* |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Hyggelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Burde vært flervalgs, for jeg tenker ofte flere av de tankene der. Men den første er at det er hyggelig at de stikker innom, så ser jeg meg rundt og tenker "Yaiks! Her må det ryddes" og etter å ha satt på kaffe og ryddet litt tenker jeg at de sikkert har sett det mer rotete enn det er nå (for vanligvis ringer de ikke først og da får de ta det som det er).
|
|
|
#7 |
|
Tåler regn
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Har jeg det ryddig, så synes jeg det er kjekt. Hvis det er en dag huset flyter, da får jeg panikk og rydder som en villmann. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Hyggelig, men jeg smårydder litt og kanskje hiver meg over støvsugeren. Vi bor trangt og støv legger seg allerede dagen etter vi har støvsuget eller vasket. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det kommer vel an på hvilke venner det er.
|
|
|
#11 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
Min strategi også. Eller, sist det skjedde hadde de med kaffe sjøl ... (De har antageligvis kommet på kort varsel en gang før. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg tenker både alternativ 1 og 3..... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?"Så koselig!"
|
|
|
|
#15 |
|
Jeg også, det er sjeldent det er så rotete at jeg trenger rydde før de kommer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig tenker jeg (og panikkrydder sannsynligvis i fem min.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det er hyggelig. Hvis det er venner så vet de at vi ikke alltid har hybelkaninene under kontroll.
|
|
|
#20 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Bare hyggelig!
|
|
![]() |
|
|