|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva tenker du om noen venner plutselig tar turen innom? | |||
| Panik, panik, panik! Her må det ryddes! |
|
84 | 42,42% |
| De har nok sett det mer rotete enn hva det er nå. |
|
16 | 8,08% |
| Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
90 | 45,45% |
| Annet |
|
8 | 4,04% |
| Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fornøyd
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Siden vi nå har "kommet på høyden igjen" etter en periode med sykdom og slit hvor huset har fått seile sin egen sjø, kunne jeg enkelt krysse av for Så hyggelig at de tar turen innom!
|
|
|
#22 |
|
godt brukt
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Uff jeg er en slik typisk venn. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Panik, panik, panik! Her må det ryddes! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det er en hyggelig overraskelse. Man rekker å rydde mye på fem minutter. |
|
|
|
#27 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Kommer jo helt ann på hvilke venner ja.
|
|
|
#28 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Først panikkrydder jeg i fem minutter. Deretter puster jeg ut og tenker "hyggelig med besøk."
|
|
|
#30 |
|
Borte
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig! Panikk!
|
|
|
#31 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Akkurat i dag hadde det bare vært koselig. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Faen, hvor kan jeg gjemme rotet?!
|
|
|
|
#33 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Bare hyggelig! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Ingen slipper inn her på 5 min varsel, drøyer de en halvtime er alle velkomne. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Eg tenker: Så kjekt! og her må det nødryddast!
|
|
|
#36 |
|
Javel
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig (men det hadde nok blitt en smule rydding også).
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Da er det full panikk i heimen. Jeg trenger minst en time
|
|
|
#38 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig tenker jeg. Rydder av bordet, setter på kaffe og finner frem noe godt fra fryseren. Leker som er strødd utover får de bare skritte over.
|
|
|
#39 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg tenker: så hyggelig! I hvert fall hvis Rhett er hjemme. Da er det nemlig stort sett ryddig nok for meg.
|
![]() |
|
|