Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nettbutikk for barneklær str. 134 og oppover

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 22:00   #1
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Nettbutikk for barneklær str. 134 og oppover

Vet dere om noen (annet enn HM)?

Alle disse nettbutikkene som selger litt tøffe barneklær av god kvalitet slutter på 10 års str. ca. (alle jeg har funnet i alle fall).

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:01   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk for barneklær str. 134 og oppover

Ja, det gjør de.

Gammel 23-01-08, 22:03   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det er veldig irriterendes.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:56   #4
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, dette lurer jeg på også. Og hvorfor må det meste av klærne fra ca. 134 være så stygge? Jeg har ingenting imot billigkjedene, altså, men hvorfor må det være som f.eks. med KappAhl, der det er to temaer som går igjen i klærne til denne aldersgruppen - rock'n'roll og 1980-tallet? Nei takk. Det samme gjelder til en viss grad H&M, Cubus og Lindex. Masse fint t.o.m. str. 128, og så er det bare sorgen.

Du etterlyser nettbutikker. Jeg tar gjerne imot tips om vanlige butikker også.

Gammel 23-01-08, 23:29   #5
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, da er jeg ikke alene om problemet, men det hjelper jo ingen av oss da...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:30   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sliter med det samme og hiver meg på tråden her og håper på et mirakel.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:32   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gymboree (www.gymboree.com) har mye fint, opp til størrelse 12 for jenter ihvertfall.

For større gutter river jeg meg i håret selv for tiden. Guttungen er i ferd med å vokse ut av største Benetton-størrelse.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:42   #8
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen burde skjønne at det ligger et marked her.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:46   #9
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så det er ikke bare jeg som ikke finner altså. Fikk sjokk da eldste gikk over fra 128 til 134.
Jeg har funnet litt på Cubus i det siste, men ikke så mye som vi begge har vært fornøyd med.

Sist redigert av Tuppen : 24-01-08 kl 00:45. Årsak: skrivefeil
Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:58   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

http://www.moana.dk/

http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/frontpage.html

http://styledelux.com/

http://www.tinyzone.dk/group.asp?group=236&sub=236

http://www.houseofkids.dk/shop/exter...useofkids.html

http://www.kids-deluxe.dk/

Her finnes endel klær for større barn, men ikke i alle merker.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 00:07   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utenlandske er fint nok det, men jeg gidder ikke det der tollstyret. Brått blir det dyrt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.