Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Smurfine og andre salgsjegere

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 15:43   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Smurfine og andre salgsjegere

Da har Edwis 70% på hele butikken. Så om ikke alt er borte er det verd å stikke innom.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:17   #2
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smurfine og andre salgsjegere

Handlet inn en del til bursdag og karneval samt bursdagsgaver til barnehagevenner. Kassen viste nesten 2.300,- før rabatten - jeg betalte 670,-

Gammel 24-01-08, 23:41   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var innom ikveld. De snakket om ny leveranse Skal uansett ned å sjekke imorgen og på lørdag. Kanskje de selger ting til gi bort pris på lørdag etter klokken fem??
Brio er etter det jeg har hørt nå helt utplukket. De har jo overført godvarene sine til avdelingen på steinkjer. (det hadde nok jeg også gjort hadde jeg hatt sjansen ).
Har uansett fått med meg mye greit til gaver og til barnebokhylla =) Men det har gått en del penger da!! Hadde aldri brukt så mye penger om det ikke var salg

Gammel 24-01-08, 23:42   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lindex har 70% på salgsvarene sine (vel og merke en del kjedelige klær, men også mye fint, spesielt til barn! )

Gammel 24-01-08, 23:52   #5
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg var innom flere av Edwis butikkene i dag. Det som slo meg var at de hadde igjenn forskjellige varer. På en hadde de igjenn mye barbiedukker osv, og på en annen helt utplukket.

Moren min bor "oppå" en av butikkene, og gamla har nå lagret en symaskin som Mazungen skal får. Den kostet jo nå 75 kroner eller noe slikt. Kjøpte en for svigermor også som hun kan gi til kjærestens barnebarn.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.