|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ull- eller ullfleecedressEtter utallige varianter av fleece, Reimadress og boblejakke får jeg mer og mer lyst på en ordentlig ull- eller ullfleecedress til lillejenta som dessverre ikke tåler ull rett på huden. Hun ligger i voksipose, men nekter å ligge helt "sammenbundet" nedi, så den er temmelig luftig øverst, i hvert fall.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull- eller ullfleecedressExit har ulldresser til 200 kr. Jeg synes kvaliteten er bra, kanskje ikke som Nøstebarn, men bedre enn Reflex.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull- eller ullfleecedressJeg har nettopp kjøpt den fra Exit, damene i barnehagen elsker den, og jeg synes den virker bra. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ull- eller ullfleecedress
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull- eller ullfleecedressExit sin syntes jeg var veldig stiv og hard.
|
|
|
#9 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ull- eller ullfleecedressJeg er enig med Stikka. Ullribb fra nøstebarn er genialt! Deilig varme og holder fassongen fint! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ull- eller ullfleecedressTusen takk for tips! Jeg tar gjerne i mot flere.
|
|
|
#11 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Ull- eller ullfleecedressJeg har en fra Kivat. Den er veldig god i fasongen og akkurat passe tykk. Den kan man fint ta en tynn dress utenpå for vind og søle sin del når den tid kommer. Jeg skal se om jeg finner bilde av den.
|
|
|
#13 |
|
St(r)ikkeplante
|
Er det en sånn en?
|
|
|
#14 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Ull- eller ullfleecedressFant ikke bilde, men jeg vet Kivat selges på Barneverden (Barnas Hus ?). Ja, det er de med de fine luene. De kan også anbefales.
|
|
|
#15 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07) Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen. Sist redigert av Java : 25-01-08 kl 17:28. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ull- eller ullfleecedress
Signerer Stikka74.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ull- eller ullfleecedressVi har nøstebarn sin ullfleecedress og den var helt topp da minstemann var rundt året. Vi kjøpte den ganske stor og den varte lenge. Vi er også fornøyd med ullfleecedressene fra Troll og Reflex. Disse er tettere i stoffet og litt tynnere enn Nøstebarn, men de er lettere å vaske og har holdt seg utrolig fine. Ullfleecedressen fra Reflex kjøpte vi på Svinesund som for i en dress (samme prinsipp som trolldressen). Billig og bra! |
|
|
|
![]() |
|
|