Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 23:21   #181
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hey! Jeg var 40-42 sist jeg var i denne tråden. Nå er jeg 38-40.

Jeg var 38-40 sist jeg var innom. Nå er jeg nok 36-38.

Gammel 24-01-08, 23:48   #182
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Mellom 40 og 44, kjem ann på plagget og størrelsen.
På veg ned så håpar å ligge rundt str 40 (42). Det passar meg og min kropp.

Gammel 24-01-08, 23:53   #183
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Feil blir det uansett...Jeg er aldri 36, og aldri 40.
Standard 38, det er meg!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 00:11   #184
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Jeg er 40-42, stortsett 42 i bukser, er lang i tillegg, så jeg sliter med å få bukser i 40 lange nok. Så 42 i bukser og 40/42 (M) i overdeler.
I mai var jeg 46-48(XL+), så jeg er bittelitt stolt

Gammel 25-01-08, 03:36   #185
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg er str 40-42 etter å ha sluttet å røyke for drøyt et år siden. Savner å være str 36...det var mye billigere! Fant alltid noe på billig-stativene!

Men savner IKKE røyken, altså!

Skal ned til 38 igjen, har jeg bestemt meg for. 3 kg er borte og flere skal det bli! I str 36 blir jeg nok bare skrukkete og rar...

Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 07:45   #186
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

40/42

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-08, 12:27   #187
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var str 42 og L i januar i fjor. Nå er jeg alt mellom 34-38, kommer an på hva slags butikk jeg går i. Trekker litt mer på overkroppen enn underkroppen, selv etter at jeg tok brystreduksjon. Men jeg skyr disse ungdomsbutikkene som pesten, for det er dritdeprimerende når man sliter med å få igjen buksa i str 38 .

Og puppene var 70 GG, nå sklir jeg elegant inn i en 75 C og kjøper undertøy med et smil om munnen

Gammel 31-01-08, 13:49   #188
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært alt mellom 36 og 50 i mitt voksne liv, og all denne vekterfaringen har ført til en konklusjon om at jeg er mest fornøyd med meg selv i str. 40-42.

Akkurat nå er jeg str. 46-48. Har gått ned 10 kilo, og gleder meg i grunnen veldig til videre vektnedgang og til å gå inn i vanlige størrelser i hvilken som helst butikk igjen.

Når jeg prøver de gamle HM-klærne mine fra 90-tallet, er det ingen tvil om at størrelsene var mye romsligere tidligere. Jeg bruker 46 i skjorter, men går rett inn i skjorter str. 42 fra den tiden.

Gammel 31-01-08, 14:17   #189
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

36-38, men nærmer meg mer 38 nå ser jeg.

Gammel 01-02-08, 09:20   #190
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Stort sett så går jeg inn i str. M/40 i overdeler. Antar jeg må ha 40-42 i bukser/skjørt på grunn av lengden. Er 174 og 73 kg. Drømmen min var å oppnå en vekt over 65 kg, og det ble oppfylt .

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 13:01   #191
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er størrelse 50.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

50 nedentil og 46-48 oventil

Størrelsen nedentil vil jeg ikke uttale meg om, men så har jeg også hørt at den ikke er så viktig.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 13:30   #192
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er størrelse 50.

Størrelsen nedentil vil jeg ikke uttale meg om, men så har jeg også hørt at den ikke er så viktig.

Min erfaring er ikke så bred, men jeg kan i alle fall si at om den er liten så teller det i alle fall negativt om du heller ikke helt vet hvordan du bruker den .

Gammel 01-02-08, 14:37   #193
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke størrelsen, det er m/s. :Platt:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 20:20   #194
Dama
Liten, sterk, smart

Dama sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Dama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker 34 og 36, litt forskjellig.

Dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 17:50   #195
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 18:10.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 18:28   #196
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fått en annen størrelse siden jeg stemte på denne. Kanskje det er på tide med en ny slik poll, for kanskje flere har gjort det samme?

Gammel 04-02-08, 21:59   #197
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg fått en annen størrelse siden jeg stemte på denne. Kanskje det er på tide med en ny slik poll, for kanskje flere har gjort det samme?

Bare å lage ny DM

Gammel 07-02-08, 14:25   #198
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Hadde det eksistert en størrelse 39, hadde jeg vært den. Men nå veksler jeg mellom 38 og 40 litt avhengig av plagg. Topper kan jeg fint kjøpe 36 i, men da har de en tendens til å bli for korte siden jeg er 1.80 høy.

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 21:13   #199
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

39 hadde passet meg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 11:21   #200
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er nå 40-42....spist som en hest i det siste.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.