Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 20:17   #181
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Ginger2 er vel den som jeg har møtt først IRL utenfor SG, SM, NM og FP. Det viste seg at vi begge var aktive på SM, men det visste vi ikke da vi først møttes. Vi var ekstremt fåordige når vi møttes, men etter etter noen timers bekjentskap har skravla gått hele tiden (vi delte rom på barsel og vi var så hensynsfulle mot hverandre, men egentlig var vi begge euforiske og lykkelige). Ginger2 er jeg veldig glad i!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:31   #182
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Svigersøstra mi har bodd sammen med Nenne.

Og der kommer du og ødelegger ja. Nå som jeg var i ferd med å bli kvitt Tøs-stempelet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:35   #183
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jinx.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:40   #184
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Mange.
Jeg kjenner noen bedre enn andre og noen har jeg møtt oftere enn andre.

Jeg også

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:58   #185
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Kjenner ingen her inne, men har møtt noen. Kirsebær kjente jeg engang i tiden. Vet hun liker sjokolade og øl den dag i dag.

Ellers har jeg truffet MokkMokk og Elisabet.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:01   #186
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har gått på folkehøyskole sammen med to, viser det seg, og lekt med en annen da jeg var liten. Ei god venninne er også her, også er det veldig mange som jeg har møtt og blitt kjent med gjennom NM og her på FP.

Der det flere her som har gått på skolen "vår"..

Beste skoleåret ever altså....
Du gikk vel året etter meg du.

Gammel 23-01-08, 22:02   #187
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Standard

Kjenner Misteri litt, selv om hun påstår at hun ikke kjenner meg...
Vi har møttest noen ganger oppigjennom de siste 4 åra og skravla på msn/telefon.

Gremli Skremli lekte jeg med da vi var små.

Sist redigert av Michayla : 23-01-08 kl 22:09.
Gammel 25-01-08, 14:18   #188
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt flere ganger Isbjørnen og Carrera siden 2002 og jeg synes det er på tide å finne på noe snart igjen.
Har hatt den glede å hatt besøk av Jessica og Acsa
Ellers er det flere flotte damer jeg gjerne kunne tenkt meg å blitt kjent med.

Sist redigert av Michelle : 25-01-08 kl 14:24.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.