Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har funnet kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-08, 18:48   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har funnet kjole!

Det var en superfin kjole, og kult med den stolaen til!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 18:49   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skosalg på Lillevinkel!

Gammel 25-01-08, 18:51   #23
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallfin kjole og kul stola. Du kommer til å bli rålekker.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:10   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempeflott, Hønni! Du blir smashing!

Gammel 25-01-08, 19:17   #25
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I like.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:26   #26
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Kjempefin, du blir sikkert helt lekker i den (vise bilde med den på da ), litt av ett kupp! JEG ville gått for stropper, ja, fordi jeg ikke har atributter til å la en kjole hvile og holde seg oppe på Jammen heldig du som kan gå i kort kjole da, jeg har så stygge (fotball)knær

Den går heldigvis rett nedenfor knærne. Jeg har et ti cm operasjonsarr som ser ut som et utropstegn på høyre kne.

Sist redigert av Hønni : 25-01-08 kl 22:40. Årsak: over kne er kortere, nedenfor er lengere. :nek:
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:29   #27
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Skosalg på Lillevinkel!

Lekre, men mine donaldføtter vil nok ikke fylle ut og tærne vil stikke ut.
Har lekre sorte sko med dempet gullglitter på, som utrolig nok er gode å gå i.

Gammel 25-01-08, 19:31   #28
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Med din kropp hadde jeg droppet stroppene, tror jeg. Du blir så fin!

Tror du? Vel har jeg pupper som ikke stikker av, men jeg trodde at jeg nettopp med min kropp burde ha stropper, for liksom å ikke bli for bar oventil?

Men, hvis jeg syr stropper på, skal jeg gå for spagettistroppene som følger med, eller finne noen bredere silkebånd i samme farge?

Gammel 25-01-08, 19:35   #29
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruk spagettistroppene du. Hvis de er mest til pynt og ikke for å holde på plass blir det sikkert finest.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:43   #30
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Lekker

Jeg hadde ikke sydd på troppene. Eller kanskje om de er sånn tynne.

til opplysning jeg er ikke sånn "bar" skulder "dame" hehe

På brudekjolen min som ikke var spesbrudekjole så hadde hun sydd stropper til ,men de var en 4 cm brede for de synnes jeg var for brede.
Brudekjolen min er en anelselysere en din kjole.
Vurderte til jul å ta den frem å ha på julebordet *ler*
For var mange sånn fargede kjoler til salgs før jul.
Men uheldigvis men mann mener heldigvis så er brudekjolen alt for svær.kan ta den på uten å åpne den hehe

Gammel 25-01-08, 19:47   #31
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Tror du? Vel har jeg pupper som ikke stikker av, men jeg trodde at jeg nettopp med min kropp burde ha stropper, for liksom å ikke bli for bar oventil?

Hva med en smykke som henger litt ned, for å "sjule" at det er så bart?

jeg er ingen moteekspert. Bare tenker høyt

Gammel 25-01-08, 20:05   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallfin kjole! Og den prisen da!

Jeg ville også hatt stropper. Jeg er ganske barmfager, og føler meg iallefall mest "vel" med stropper, selv om kjolen sitter på uten også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 20:15   #33
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var bare nydelig! Likte minkstolaen også, lekker-lekker!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 20:20   #34
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Lekker kjole! Det blir veldig kult med minkstolaen til.

Gammel 25-01-08, 20:47   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

WOW!! dette blir knallbra! Jeg stemmer for uten stropper! Det er så mye finere og fremhever hals og kragebein og bryst mye mer enn med stropper! Nice!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 20:53   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Knallfin kjole! Og den prisen da!

Jeg ville også hatt stropper. Jeg er ganske barmfager, og føler meg iallefall mest "vel" med stropper, selv om kjolen sitter på uten også.

Signerer Guniss i sin helhet.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:00   #37
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin kjole. Så lenge du føler deg vel uten stroppene og at puppene holder seg på plass ville jeg droppet stroppene. Stroppeløse kjoler er hakket mer lekkert.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:09   #38
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

:ikke barmfager: Har en B cup igjen, nå som jeg har sluttet å amme.

Gammel 25-01-08, 21:30   #39
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du føler deg litt for stor, ville jeg droppet spaghettistropper. Man kan fort ende opp som surret skinkestek.

Ingen stropper, eller brede stropper.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:45   #40
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var kjempefin!

Har bare sett ammepuppene dine, og med dem hadde jeg droppet stroppene. Men har dine pupper blitt som mine, ville jeg kanskje valgt tryggheten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.