|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Holmenkollen Park HotelEr det noe? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Holmenkollen Park HotelDet er et flott hotell, men tror ikke at jeg vil si at det er barnevennlig. Jeg har vært der i jobbsammenheng da. Og det ligger et godt stykke fra sentrum med t-banen (føles det som om). Skal dere ta t-banen så er det et stykke fra stasjonen til hotellet (i alle fall bare oppoverbakker). Men det kan være at det er bra alikevel |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Holmenkollen Park HotelNei, det synes jeg høres flott ut! Det er jo en superfin trikketur opp og ned dit, og spennende for dem å bo så nær hoppet kanskje også. Og så er det fint for mødre der også, og det er også viktig!
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Holmenkollen Park HotelJeg synes også det høres ut som en god idé! Det er en fin, dog litt lang, t-banetur opp dit, og det er jo bare gøy for 4-åringer. Og fine turmuligheter der oppe. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Holmenkollen Park Hotel
Å være vestkantberte er en sjelelig tilstand, og ikke betinget av geografisk opprinnelse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Holmenkollen Park HotelTakker for svar. Er nesten overbevist, selv om enkelte på et annet forum påstår at det er skikkelig utsentralt. Vi skal jo til byen, men jeg dør ikke av en tjueminutters togtur. Og kan man ake (og bade?) der oppe, så er det jo midt i blinken. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Holmenkollen Park HotelDet er veldig fint der oppe, og ganske spennende å kikke på hoppbakken, tipper jeg.
|
|
|
#9 |
|
En som trener
|
Det er et lite stykke å gå, i oppoverbakke, men ikke veldig langt. Ca. 500 m tipper jeg, utfra kartet på gulesider. Det er jo veldig usentralt, det er det ingen tvil om, men t-banen går jo hvert kvarter. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: Holmenkollen Park HotelPå hjemmesiden deres står det 10 minutter å gå fra t-bane til hotell. Det skal vi greie. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Sv: Holmenkollen Park HotelTusen takk for alle svar! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Holmenkollen Park HotelDet er langt mer barnevennlig å bo oppe i Holmenkollåsen enn midt i byen. En halv time med trikk og en liten gåtur overlever dere. Ville nok satset på en trillekoffert oppover bakkene.
|
|
|
#14 |
|
Kidding, right?
|
Jeg skjønte ikke problemstillingen en gang og var litt sånn "Hæh?"
|
|
|
|
#15 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Holmenkollen Park HotelJeg ville heller bodd på SAS Nydalen. Superidyllisk å gå tur oppover langs Akerselven, ta en avstikker til Teknisk museum som er kjempespennende for 4-åringer. Godt Brød ligger (nesten) i samme bygg som hotellet. T-bane til byn 10 meter fra hotellet. Jeg er ganske sikker på at dette hotellet også inngår i Coop sitt medlemstilbud. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Nettopp.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hertuginne
|
Teknisk museum ligger på Kjelsås, bare en to minutters togtur fra Nydalen stasjon, f.eks. Det går også buss og trikk opp dit. Min fireåring synes Teknisk Museum er helt storartet.
|
|
|
#20 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Og da må en forvirret utenbys fra spørre: er et bane eller trikk du mener da?
|
![]() |
|
|