|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Redusert arbeidstid og ferieJeg har aldri i mitt liv jobbet mindre enn 100% etter at jeg begynte å jobbe "på ordentlig." Nå har jeg gått ned til en 60% stilling, og i dag begynte jeg å gruble på følgende:
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Redusert arbeidstid og ferieEksempel hentet fra statens personalhåndbok (kapittelet som omhandler ferieloven) - kanskje det er til hjelp?
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Redusert arbeidstid og ferieHar slitt med lignende problemstilling selv og her er svaret jeg fikk av min arb. giver. (stor offentlig bedrift):
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Redusert arbeidstid og ferieJeg ble nettopp satt opp i timeregistreringssystemet, med 20 feriedager istedenfor 25, siden jeg jobber 80%.
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Redusert arbeidstid og ferie
Det er riktig som du sier her. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Redusert arbeidstid og ferieDet er som du sier 15 dager ferie ved 60% stilling. En som feks. jobber 50 % har det ene året 12 og så neste år 13 dager ferie dette for at man ikke kan ha 12,5 dager ferie. |
|
|
|
![]() |
|
|