|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hva skal dere gjøre i påsken?Jeg trenger gode tips til påskeferien. Vi skal ha fri hele påskeuka, men har så langt ingen planer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Jeg kan nok ikke inspirere deg. Vi får besøk av mamma og stefar i påsken og DET gleder jeg meg til. Alt for lenge siden jeg har sett de. Håper på pent vær og snø. Sist redigert av Heiko : 01-02-08 kl 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?London og Paris |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Du skrev ikke ved sjøen men kanskje en Danmarkstur ? Kroferie med badeland eller leie et dansk sommerhus sammen med venner? Vi tilbringer alltid påsken i svigers sitt sommerhus i Ebeltoft. Der er det noen ganger vårstemining ved påsketider, og jeg syns det er så deilig å rusle langs stranda, se det fine lyset, føle at det ikke er lenge til vår og sommer. Og hjem til en god dansk lunsj med karrisild, rugbrød og en påskeøl, kyre, kyrre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Hytta til svigers på fjellet. Og det var vel ikke aktuelt for dere. Hva med en tur til København? Det er det jeg egentlig har lyst til, men vi har verken fri eller råd.
![]() |
#6 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Vi drar til campingvogna. Den står på en campingplass men mange naboer, rundt så det er liv å røre hele tiden.
![]() |
#7 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Da skal jeg hente meg inn igjen etter min aller siste cellegiftkur!
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Jeg må innrømme at jeg syns Oslo er deilig i påsken. Tomt for folk, og mulighet til å slappe av. Hvis vi endelig får snø går det an å dra i korketrekkern å ake, dra på Family Reggae Disco på Innvik 24. mars, Gå på DogA og se hvem som er nominert til Merket for god design, se utstillingen "Krig og Kjærlighet - om innvandring i Norden" på Stenersenmuseet, se barnefilmen "Horton hører en hvem!" og ellers tatt livet med ro.
![]() |
#11 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Påskefjellet for oss, med foreldre og svigerforeldre fortløpende.
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Vi skal på hytta på fjellet, med værforbehold. Drar ikke opp om det er meldt storm eller noe. Gleder oss
![]() |
#14 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Blir mest sannsynlig en tur på hytta i Sverige, samt en og annen skogstur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Jeg gruer meg til påska. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Være hjemme og kose oss, muligens ta noen dagsturer hvis været er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Vi har leid hytte sammen med mine foreldre og min søster med familie. Hele påsken. Vi gleder oss masse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Vi blir kanskje tante og onkel i påsken så vi skal være hjemme. Svigers kommer nedover noen dager siden har bursdag i påsken.
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?Jeg synes hjemmepåske er herlig jeg. Får gjort en del ting sammen som vi ikke får gjort ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|