Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skal dere gjøre i påsken?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 10:59   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal dere gjøre i påsken?

Jeg trenger gode tips til påskeferien. Vi skal ha fri hele påskeuka, men har så langt ingen planer.

Vi kunne egentlig tenke oss å tilbringe ferien sammen med guttungens besteforeldre. Det er nytteløst, da den ene siden skal til Spania og den andre til India. (Hva skjedde med gyngestol-bestemor? ) Vi har med andre ord ingen familie å besøke. Vi vil ikke til fjells, og hyttetur ved sjøen utgår ettersom påsken er så tidlig i år. Hva i all verden skal vi finne på? Vi orker ikke å bare tråkke rundt hjemme i 10 dager.

Hva skal dere? Noen som kan inspirere litt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:02   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?

Jeg kan nok ikke inspirere deg. Vi får besøk av mamma og stefar i påsken og DET gleder jeg meg til. Alt for lenge siden jeg har sett de. Håper på pent vær og snø.

Sist redigert av Heiko : 01-02-08 kl 11:35.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:06   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

London og Paris Det er så fantastisk nå som Eurostar bare tar 2t og 15 minutter Og med fleksible og billige Norwegian turer så trenger det ikke koste mye å reise til London og hjem fra Paris!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:07   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Du skrev ikke ved sjøen men kanskje en Danmarkstur ? Kroferie med badeland eller leie et dansk sommerhus sammen med venner? Vi tilbringer alltid påsken i svigers sitt sommerhus i Ebeltoft. Der er det noen ganger vårstemining ved påsketider, og jeg syns det er så deilig å rusle langs stranda, se det fine lyset, føle at det ikke er lenge til vår og sommer. Og hjem til en god dansk lunsj med karrisild, rugbrød og en påskeøl, kyre, kyrre.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:22   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hytta til svigers på fjellet. Og det var vel ikke aktuelt for dere. Hva med en tur til København? Det er det jeg egentlig har lyst til, men vi har verken fri eller råd.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:26   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vi drar til campingvogna. Den står på en campingplass men mange naboer, rundt så det er liv å røre hele tiden.

Gammel 01-02-08, 11:28   #7
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Da skal jeg hente meg inn igjen etter min aller siste cellegiftkur!
Skal nyyyyyyyte påsken.
Ene halvdel skal vi på hytten til svigers, men vet ikke hvilken halvdel, iom at sambo skal jobbe denne påsken. Kanskje jeg og ungene må reise uten han. Hvis jeg tør.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:35   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemme! Hjemme! Hjemme! Ikke på fjellet!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:36   #9
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC, du er så søt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:41   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg syns Oslo er deilig i påsken. Tomt for folk, og mulighet til å slappe av. Hvis vi endelig får snø går det an å dra i korketrekkern å ake, dra på Family Reggae Disco på Innvik 24. mars, Gå på DogA og se hvem som er nominert til Merket for god design, se utstillingen "Krig og Kjærlighet - om innvandring i Norden" på Stenersenmuseet, se barnefilmen "Horton hører en hvem!" og ellers tatt livet med ro.

Hvis jeg ikke skulle vært her ville jeg dratt til København - en av mine yndlingsbyer, eller testet ut en av storbyene i Sveits eller Østerrike.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:42   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Påskefjellet for oss, med foreldre og svigerforeldre fortløpende.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:44   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på hytta på fjellet, med værforbehold. Drar ikke opp om det er meldt storm eller noe. Gleder oss Blir sikkert noen dager hjemme også, for å få litt by-påske. Det er kos det også.

Egentlig har jeg også veldig lyst til å dra til et skisted i Sveits eller noe, men innser at vi nok for mer glede av det om en fire-fem år når begge ungene er så store at de kan gå lengre turer og renne i trekk.

Gammel 01-02-08, 11:46   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

aC, du er så søt.

Nei, bare ødelagt etter å ha bodd På Påskefjellet TM, og med skrekk i blikket sett turistene innta fjellveiene hvert år.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:46   #14
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Blir mest sannsynlig en tur på hytta i Sverige, samt en og annen skogstur.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:51   #15
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Jeg gruer meg til påska.
E skal til faren og være der en hel uke. Det blir første gang hun skal være så lenge sammen med han og kjæresten hans alene. Hun får det nok kjempebra. De skal opp til besta og kose seg!
Blir nok verst for meg ja...

Jeg må finne noen å leke med. :drama:

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:54   #16
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi skal på hytta. Håper på bedre vær enn i fjor da det var kolonnekjøring og stengt vei hele uka.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 12:37   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Være hjemme og kose oss, muligens ta noen dagsturer hvis været er bra.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 12:41   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi har leid hytte sammen med mine foreldre og min søster med familie. Hele påsken. Vi gleder oss masse.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 13:27   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi blir kanskje tante og onkel i påsken så vi skal være hjemme. Svigers kommer nedover noen dager siden har bursdag i påsken.

Gammel 01-02-08, 13:31   #20
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes hjemmepåske er herlig jeg. Får gjort en del ting sammen som vi ikke får gjort ellers.

Også har vi bursdagsbarn i påsken også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.